Bricomarché

Bricomarché

O sieci Bricomarché

Bricomarché to sieć supermarketów typu DIY o średniej powierzchni handlowej wynoszącej ponad 1700 m². W 2023 roku sieć Bricomarché osiągnęła wzrost sprzedaży na poziomie 3,1 proc. na kurczącym się rynku, realizując obrót na poziomie 3,8 mld zł. Dzięki temu zwiększyła udział w rynku DIY aż o 0,86 proc. rok do roku. Liczba sklepów wzrosła o kolejne 8 supermarketów, w różnych regionach Polski. W roku 2023 marka skutecznie realizowała strategię rozwoju poprzez wprowadzanie zróżnicowanych projektów marketingowych oraz usług, zarówno dla klientów, jak i zrzeszonych przedsiębiorców.

 

Usługi dodatkowe

W naszych marketach możesz skorzystać z szerokiej gamy usług dodatkowych.
Aby sprawdzić jakie usługi świadczy konkretny sklep, wyszukaj go TUTAJ.

Pełna lista usług dostępna jest TUTAJ.