gallery_top

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2018 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,5 mld złotych.

Uwzględniając ogromny potencjał polskiego rynku, Grupa dynamicznie się rozwija i planuje kolejne otwarcia. Wykorzystując wieloletnie doświadczenie oraz wiedzę na temat lokalnych rynków, Grupa Muszkieterów realizuje strategię rozwoju firmy tak, aby maksymalnie zaspokoić zróżnicowane potrzeby i oczekiwania klientów, poszukujących wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach.

Grupa Muszkieterów, zrzeszająca polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami Intermarché i Bricomarché, wypracowała w 2018 roku obroty w wysokości 7,5 miliarda złotych. Jest to wynik o 5,5 proc. wyższy, czyli o blisko 400 mln złotych, w porównaniu z rokiem poprzednim. W omawianym okresie obroty Intermarché, wraz z przymarketowymi stacjami paliw, oraz Bricomarché wyniosły odpowiednio powyżej 5,16 miliarda złotych i ponad 2,3 miliarda złotych. Oznacza to wzrosty kolejno o 3,4 proc. i 10,3 proc. rok do roku. Rosnące obroty Grupy to potwierdzenie mocnej pozycji Muszkieterów na rynku i dobry prognostyk na przyszłość.

Rozwój Grupy Muszkieterów w Polsce to m.in. efekt licznych inwestycji – te w 2018 roku wyniosły ponad 100 milionów złotych. Grupa przeznaczyła tę kwotę m.in. na otwarcia nowych punktów handlowych, repozycjonowanie cen oraz promocje dla klientów obu sieci. Działania te, wsparte dużą mobilizacją zarówno ze strony właścicieli sklepów, jak i pracowników Grupy, pozwalają nam znowu cieszyć się mocnym trendem wzrostowym.

 

gallery_top

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

5 × 5 =