O sieci Bricomarché

O sieci Bricomarché

Bricomarché to sieć supermarketów typu DIY o średniej powierzchni handlowej wynoszącej ponad 1700 m². W 2023 roku sieć Bricomarché osiągnęła wzrost sprzedaży na poziomie 3,1 proc. na kurczącym się rynku, realizując obrót na poziomie 3,8 mld zł. Dzięki temu zwiększyła udział w rynku DIY aż o 0,86 proc. rok do roku. Liczba sklepów wzrosła o kolejne 8 supermarketów, w różnych regionach Polski. W roku 2023 marka skutecznie realizowała strategię rozwoju poprzez wprowadzanie zróżnicowanych projektów marketingowych oraz usług, zarówno dla klientów, jak i zrzeszonych przedsiębiorców.

4 działy

W zależności od sezonu Bricomarché oferuje wybór od 15 000 do 30 000 produktów w czterech podstawowych działach: artykuły do majsterkowania, materiały budowlane, artykuły dekoracyjne oraz asortyment związany z ogrodem. W ofercie supermarketów znajdują się także usługi dodatkowe, takie jak: transport zakupionych towarów, cięcie drewna, a w niektórych sklepach także oprawa obrazów

Kompleksowa obsługa

Klienci Bricomarché mogą liczyć na kompleksową obsługę, a także fachowe doradztwo personelu w zakresie oferty produktowej, przeprowadzenia remontu, dekorowania domu i mieszkania oraz pielęgnacji ogrodu. Ponadto funkcjonalnie zaprojektowana powierzchnia umożliwia łatwy i szybki dostęp do wszystkich artykułów. Według badań MGI, Bricomarché jest najczęściej odwiedzaną siecią sklepów typu DIY w Polsce.

Bricomarché po sąsiedzku

Bricomarché w social mediach

Innowacyjna usługa Click&Collect w Bricomarché

Bricomaty – Innowacyjna usługa click & collect w Bricomarché

Zwiększamy sprzedaż materiałów budowlanych

Bricomarché zrealizowało strategie otwarcia sześciu składów budowlanych

E-commerce w Bricomarché

Bricomarché wprowadziło rozwiązania z zakresu e-commerce