Intermarché to największa w Polsce pod względem obrotu sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych. W 2022 roku przekroczyła próg 6 miliardów złotych. Na powierzchni handlowej od 400 do 2 800 m² oferuje do 25 000 artykułów spożywczych, kosmetycznych, chemicznych oraz przemysłowych. W zależności od przestrzeni sprzedażowej są to odpowiednio markety Intermarché Contact lub Intermarché Super.
Sklepy należące do tej sieci posiadają własne piekarnie, wędzarnie oraz oferują rozbiór mięsa, dzięki czemu klienci mogą zakupić tradycyjne wyroby, produkowane na miejscu według polskich receptur.
W ofercie Intermarché znajduje się wiele produktów niedostępnych w sklepach innych sieci handlowych, np. wyroby delikatesowe wytwarzane we Francji w 62 fabrykach należących do Grupy.
Znaczącą rolę odgrywają również marki własne, które zachowują pozytywną relację jakości do ceny. W ofercie znajduje się ponad 1300 produktów pod parasolem Intermarché. Są to przede wszystkim produkty z kategorii spożywczych, chemii gospodarczej, kosmetyków czy produktów przemysłowych. W Intermarché można znaleźć również produkty bezglutenowe, ekologiczne oraz bio.
W 2019 roku realizując nową strategię sieć sklepów Intermarché wzbogaciła swoją ofertę handlową o nową markę własną. „Z sadów i pól” to nowoczesna marka obejmująca portfolio aż 47 produktów z kategorii „owoce i warzywa”. Wszystkie artykuły pochodzą od sprawdzonych dostawców współpracujących z siecią od wielu lat i są dostępne we wszystkich sklepach Intermarché. Dowiedz się więcej.