Bricomarché to sieć supermarketów typu DIY o średniej powierzchni handlowej wynoszącej ponad 1700 m². Rok 2021 można zaliczyć do niezwykle pomyślnych. Sieć odnotowała obroty w wysokości ponad 3,3 miliardów złotych, co oznacza wzrost w stosunku do roku poprzedniego – również bardzo dobrego – o ponad 17 proc. Z danych GfK wynika, że ubiegłoroczne udziały sieci w tym rynku wynosiły blisko 11 proc.
W zależności od sezonu Bricomarché oferuje wybór od 15 000 do 30 000 produktów w czterech podstawowych działach: artykuły do majsterkowania, materiały budowlane, artykuły dekoracyjne oraz asortyment związany z ogrodem. W ofercie supermarketów znajdują się także usługi dodatkowe, takie jak: transport zakupionych towarów, cięcie drewna, a w niektórych sklepach także oprawa obrazów.
Klienci Bricomarché mogą liczyć na kompleksową obsługę, a także fachowe doradztwo personelu w zakresie oferty produktowej, przeprowadzenia remontu, dekorowania domu i mieszkania oraz pielęgnacji ogrodu. Ponadto funkcjonalnie zaprojektowana powierzchnia umożliwia łatwy i szybki dostęp do wszystkich artykułów. Według badań MGI, Bricomarché jest najczęściej odwiedzaną siecią sklepów typu DIY w Polsce.
Bricomaty – Innowacyjna usługa click & collect w Bricomarché
Bricomarché zrealizowało strategie otwarcia sześciu składów budowlanych