Bricomarché to sieć supermarketów typu DIY o średniej powierzchni handlowej wynoszącej ponad 1700 m². Rok 2022 można zaliczyć do niezwykle pomyślnych. Sieć Bricomarché kontynuowała politykę ekspansji i inwestycje w rozwój konceptów handlowych. Marka urosła o kolejnych 300 mln złotych i zrealizowała obrót na poziomie 3,6 mld zł, co przełożyło się na 9 proc. wzrost.
W zależności od sezonu Bricomarché oferuje wybór od 15 000 do 30 000 produktów w czterech podstawowych działach: artykuły do majsterkowania, materiały budowlane, artykuły dekoracyjne oraz asortyment związany z ogrodem. W ofercie supermarketów znajdują się także usługi dodatkowe, takie jak: transport zakupionych towarów, cięcie drewna, a w niektórych sklepach także oprawa obrazów
Klienci Bricomarché mogą liczyć na kompleksową obsługę, a także fachowe doradztwo personelu w zakresie oferty produktowej, przeprowadzenia remontu, dekorowania domu i mieszkania oraz pielęgnacji ogrodu. Ponadto funkcjonalnie zaprojektowana powierzchnia umożliwia łatwy i szybki dostęp do wszystkich artykułów. Według badań MGI, Bricomarché jest najczęściej odwiedzaną siecią sklepów typu DIY w Polsce.
Bricomaty – Innowacyjna usługa click & collect w Bricomarché
Bricomarché zrealizowało strategie otwarcia sześciu składów budowlanych