PODZIEL SIĘ:Tweet about this on TwitterShare on FacebookGoogle+Share on LinkedIn
gallery_top

Bricomarché to sieć supermarketów typu DIY o średniej powierzchni handlowej wynoszącej ponad 1700 m². W 2016 roku sieć zanotowała obroty na poziomie 1,83 mld zł, z ewolucją na poziomie blisko 25%, co sprawiło, że był to najlepszy rok w historii tej sieci w Polsce.

4 działy

W zależności od sezonu Bricomarché oferuje wybór od 15 000 do 30 000 produktów w czterech podstawowych działach: artykuły do majsterkowania, materiały budowlane, artykuły dekoracyjne oraz asortyment związany z ogrodem. W ofercie supermarketów znajdują się także usługi dodatkowe, takie jak: transport zakupionych towarów, cięcie drewna, a w niektórych sklepach także oprawa obrazów.

Kompleksowa obsługa

Klienci Bricomarché mogą liczyć na kompleksową obsługę, a także fachowe doradztwo personelu w zakresie oferty produktowej, przeprowadzenia remontu, dekorowania domu i mieszkania oraz pielęgnacji ogrodu. Ponadto funkcjonalnie zaprojektowana powierzchnia umożliwia łatwy i szybki dostęp do wszystkich artykułów. Według badań MGI, Bricomarché jest najczęściej odwiedzaną siecią sklepów typu DIY w Polsce.

PODZIEL SIĘ:Tweet about this on TwitterShare on FacebookGoogle+Share on LinkedIn
gallery_top

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *