BRICOMARCHÉ WPROWADZIŁO ROZWIĄZANIA Z ZAKRESU E-COMMERCE

BRICOMARCHÉ WPROWADZIŁO ROZWIĄZANIA Z ZAKRESU E-COMMERCE

Od lutego klienci Bricomarché mogą korzystać z nowej strony internetowej sieci. Wraz z nią pojawiło się wiele nowych udogodnień, w tym możliwość robienia zakupów przez Internet. Obecnie z e-zakupów korzystać mogą mieszkańcy pięciu miejscowości: Konina, Skierniewic, Wałcza, Wągrowca i Zduńskiej Woli. Sieć Bricomarché zapowiada, że jeszcze w tym roku usługa będzie wprowadzana w kolejnych miastach.

Polacy coraz częściej wybierają zakupy przez Internet

Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce na świecie, wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska”. W ubiegłym roku ponad połowa badanych osób (56 proc.) zdecydowała się na zakupy przez Internet [1].

Wśród najchętniej kupowanych produktów w sieci, obok elektroniki, są m.in. artykuły do domu i ogrodu. Poza rosnącym zainteresowaniem e-zakupami, w branży DIY bardzo widoczny jest jednak również efekt ROPO (research online, purchase offline), czyli poszukiwanie informacji o towarze w Internecie i kupowanie w sklepie stacjonarnym.

Nowa odsłona strony internetowej Bricomarché

Nowa strona internetowa pozwala na nieograniczony dostęp do ponad 13 tysięcy artykułów z oferty Bricomarché. W najbliższym czasie sieć zapowiada intensywne prace nad wzbogacaniem bazy produktowej. Dzięki modernizacji strony internetowej, kupujący zyskali możliwość zapoznania się z większością asortymentu dostępnego w sklepach stacjonarnych, jak również opcję złożenia zamówienia przez Internet. Obecnie, usługa jest dostępna w 5 sklepach Bricomarché: w Koninie, Skierniewicach, Wałczu, Wągrowcu i Zduńskiej Woli.

 Zależy nam na tym, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych Klientów, dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie nowej strony internetowej Bricomarché. Wprowadzone przez nas zmiany umożliwiają kupującym zdalne zapoznanie się z ofertą produktową, możliwość podglądu ceny oraz dostępności towarów w poszczególnych marketachmówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna Bricomarché w Polsce i dodaje – Dodatkowo, osoby decydujące się na zakupy w naszej sieci zyskują szerokie spektrum form dostawy. Złożone zamówienie można odebrać na 3 sposoby: w sklepie stacjonarnym,
z dostawą do domu oraz w specjalnych boksach, czyli tzw. Bricomatach.

Od połowy 2019 roku Grupa Muszkieterów planuje sukcesywne wprowadzanie usługi e-commerce w kolejnych sklepach Bricomarché w Polsce.

[1] Raport: „E-commerce w Polsce 2018”, Gemius.pl , https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/internauci-zaufali-e-sklepom-raport-e-commerce-w-polsce-2018-juz-dostepny.html (dostęp 25.02.2019 r.).

Dodano: 28 marca 2019
Podziel się na: