Według raportu Gemiusa aż 74 proc. Polaków docenia zakupy online, ponieważ zajmują one mniej czasu niż kupowanie w sklepie tradycyjnym [1]. W odpowiedzi na aktualne trendy konsumenckie, od połowy stycznia br. klienci sieci Intermarché w Legnicy mogą korzystać z zakupów przez Internet. W ramach usługi Drive, Legniczanie mają możliwość zamówienia produktów przez Internet i odebrania ich w specjalnej strefie znajdującej się przed supermarketem.
– Usługa Drive cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów naszych supermarketów. Każdego roku odnotowujemy wzrost użytkowników tej usługi o kilkadziesiąt procent. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, a także rosnącą popularność rynku e-commerce, sukcesywnie rozwijamy to udogodnienie – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów w Polsce i dodaje – Zależy nam, by w tym roku uruchomić tę usługę w przynajmniej dziewięciu dodatkowych miejscowościach.
Klienci sieci korzystający z usługi Intermarché Drive mają zdalny dostęp do coraz bogatszej oferty asortymentowej. Obecnie liczba produktów dostępnych online wynosi od 9 do 11 tys. artykułów w zależności od lokalizacji, a blisko 2 tys. z nich to artykuły marek własnych.
Dowiedz się więcej o usłudze Drive.
[1] Raport Gemiusa i Izby Gospodarki Elektronicznej „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”, 2019.