JAK BRICOMARCHÉ POMAGA POLAKOM OSZCZĘDZAĆ?

JAK BRICOMARCHÉ POMAGA POLAKOM OSZCZĘDZAĆ?

Obchodzony 31 października (wtorek) Światowy Dzień Oszczędzania to doskonała okazja, by podsumować tegoroczne działania Bricomarché mające na celu oferowanie klientom szerokiej gamy produktów w jak najlepszych cenach. Dzięki programowi lojalnościowemu Moje Bricomarché oraz licznym akcjom rabatowym klienci sieci Bricomarché mogli od początku 2023 roku już sporo zaoszczędzić.

Sukces akcji „Skanujesz – zyskujesz”

Wprowadzona na początku sierpnia br. nowa inicjatywa Bricomarché „Skanujesz – zyskujesz” cieszyła się na tyle pozytywnym odzewem ze strony klientów, że sieć zdecydowała się ją przekształcić w regularny program lojalnościowy. Jej zasady od samego początku były proste i przejrzyste: wystarczyło posiadać kartę plastikową lub wirtualną w aplikacji mobilnej Bricomarché, wyrazić zgodę na udział w akcji, a następnie, robiąc zakupy w dowolnej, stacjonarnej placówce sieci każdorazowo tę kartę skanować. Pierwszy e-bon o wartości 30 zł klienci otrzymywali po zrealizowaniu zakupów na łączną kwotę 300 zł, a każdy kolejny po następnych zakupach o łącznej wartości 1000 zł. Co ważne, liczba e-bonów przypadających na jednego klienta była i pozostaje nieograniczona.

– Od inauguracji akcji „Skanujesz – zyskujesz”, tj. w ciągu ostatnich trzech miesięcy, liczba osób korzystających z programu lojalnościowego wzrosła aż o 30%. Potwierdza to silny aktualnie trend zakupowy wśród Polaków poszukiwania sposobów na oszczędne zakupy, a jednym z nich jest udział w atrakcyjnym programie lojalnościowym. Obserwujemy też spore zainteresowanie naszym programem wśród osób starszych, które mogą liczyć na pomoc pracowników sklepów w rejestracji do programu. Oprócz korzyści, które gwarantujemy lojalnym klientom w programie Moje Bricomarché, prowadzimy liczne akcje rabatowe skierowane do wszystkich klientów. Do końca roku mamy jeszcze kilka niespodzianek, w tym m.in. akcja wyprzedażowa black week do -70% – mówi Agnieszka Kurowska, Dyrektor Marketingu sieci Bricomarché w Polsce.

Regularne akcje rabatowe – klucz do serc klientów

Dużym zainteresowaniem wśród klientów w 2023 roku cieszyły się także liczne akcje rabatowe w sklepach Bricomarché, które pojawiały się regularnie, przez cały rok. Były to m.in.: wiosenne obniżki na meble ogrodowe czy grille, letnia  wyprzedaż do -50%, jesienne rabaty na materiały termoizolacyjne czy atrakcyjne bony obowiązujące podczas niedziel handlowych. Nie zabrało też specjalnych ofert dla osób preferujących zakupy online. Jedynym z ostatnich przykładów jest obecna gwarancja darmowej dostawy online (powyżej zakupów o łącznej kwocie 40 zł) czy 10-procentowy rabat na znicze ze specjalnym kodem.

Moje Bricomarché, czyli bonusy dla stałych klientów

Aby umożliwić klientom jeszcze większe oszczędności, Bricomarché proponuje również regularne korzyści uczestnikom programu Moje Bricomarché, wprowadzając m.in. produkty w niższych cenach dla stałych klientów.

Dodano: 31 października 2023
Podziel się na: