INTERMARCHÉ WYRÓŻNIONE POD KĄTEM DOSTĘPNOŚCI PRODUKTÓW WEGETARIAŃSKICH

Intermarché zajęło 4. miejsce w rankingu supermarketów pod względem dostępności artykułów roślinnych. Z badania wynika, że szczególnie szeroką ofertę sieć udostępnia klientom w kategorii roślinnych alternatyw produktów mlecznych. Zestawienie przygotowało RoślinnieJemy we współpracy z Fundacją Alberta Schweitzera. Sprawdzono placówki 14 największych sieci handlowych zlokalizowanych na terenie całej Polski.

Twórcy rankingu „Badanie dostępności produktów roślinnych w sieciach handlowych w Polsce” skupili się na 5 kluczowych kategoriach: roślinne alternatywy mięsa, wędlin i ryb, produktów mlecznych, słodyczy i przekąsek, a także dań gotowych oraz sosów, dipów i past do smarowania. Intermarché zostało najwyżej ocenione w kategorii roślinne alternatywy produktów mlecznych – sieć zajęła 3. miejsce (dobre noty zawdzięcza szerokiej ofercie maseł i margaryn oraz mlek). Wśród innych wysoko ocenionych pozycji jest 4. miejsce w przypadku oferty sosów, dipów i pasty do smarowania. W tej kategorii na szczególną uwagę zasługuje szerokie portfolio gotowych sosów do podgrzewania – 2. miejsce w rankingu, średnio Intermarché oferuje aż 23 produkty tego typu w jednym sklepie. Ponadto sieć zajęła 4. miejsce w przypadku dostępności roślinnych alternatyw mięs, wędlin i ryb. W tej kategorii największą dostępnością w Intermarché charakteryzują się kiełbasy, wędliny i tofu.

Jesteśmy dumni, że nasza sieć znalazła się w TOP4 w rankingu dostępności produktów roślinnych. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom szeroką gamę takich artykułów komentuje Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodajeOd ponad roku prowadzimy kampanię „Świeżo, tanio, z optymizmem”, w której główna bohaterka – Optymistka – zachęca klientów do wprowadzania pozytywnych zmian do stylu życia. Niezmiennie zależy nam, aby inspirować klientów i dzielić się z nimi pomysłami na nieskomplikowane przepisy z różnych produktów spożywczych.

Twórcy rankingu przygotowali także obszerną analizę rynku. Z opublikowanych informacji wynika, że 40 proc. Polaków aktywnie ogranicza spożywanie mięsa. Co trzeci już teraz kupuje roślinne zamienniki tego typu, jednakże zdecydowaną większość tej grupy nadal stanowią osoby, które regularnie jedzą mięso czy wędliny.

Dodano: 25 maja 2020
Podziel się na: