Intermarché poszerza zasięg e-commerce – Drive dostępny w dwóch nowych lokalizacjach

Sieć supermarketów spożywczych Intermarché z sukcesem rozwija autorskie rozwiązanie e-commerce jakim jest Drive. Od niedawna usługa jest dostępna w dwóch nowych lokalizacjach. Z zakupów click&collect dodatkowo skorzystają klienci sklepów Intermarché w Kostrzynie nad Odrą i Trzebiatowie. W 2020 roku sieć planuje uruchomienie usługi w co najmniej 10 kolejnych lokalizacjach.

Według polskich internautów jednymi z największych zalet e-zakupów są: możliwość kupowania w każdym momencie (75 proc.) oraz nieograniczony czas na podjęcie decyzji o zakupie (68 proc.)[1]. W odpowiedzi na rosnącą popularność rynku e-commerce, Grupa Muszkieterów sukcesywnie rozwija usługę Drive, z jakiej mogą korzystać klienci supermarketów Intermarché. Ich liczba właśnie zwiększyła się o dwie nowe lokalizacje: Trzebiatów i Kostrzyn nad Odrą.

– Zmieniające się nawyki zakupowe polskich konsumentów przyczyniają się do wzrostu popularności sprzedaży przez Internet. Grupie Muszkieterów zależy, aby odpowiadać na oczekiwania klientów, dlatego obecnie trwają przygotowania do wprowadzenia usługi Drive w kolejnych supermarketach. Zgodnie z planami w 2020 roku zostanie ona uruchomiona w przynajmniej 10 nowych punktach – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

Usługa Drive umożliwia zamówienie produktów przez stronę internetową i ich odbiór w specjalnie wyznaczonej do tego strefie, znajdującej się przed supermarketem. Artykuły zakupione przez Internet są pakowane i dostarczane przez obsługę supermarketu bezpośrednio do samochodu klienta. Zakupy mogą być gotowe do odbioru nawet po upływie dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. Przygotowane produkty można odebrać w ciągu 24 godzin.

[1] Raport Gemius oraz Izby Gospodarki Elektronicznej „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”, 2019 rok (dostęp: 18.12.2019 r.)

Dowiedz się więcej o usłudze Drive.

Dodano: 29 stycznia 2020
Podziel się na: