Działania lojalnościowe to podstawa budowania długotrwałej relacji z klientem. Głównym celem jest zwiększenie przywiązania konsumenta do marki oraz zainspirowanie do częstszych zakupów i większej wartości transakcji.
W dniach 19-20 kwietnia 2023 w Warszawie odbyło się III Forum Loyalty Planet360° poświęcone tematyce nowoczesnych technologii wykorzystywanych do realizacji celów marketingowych i budowania lojalności klientów. Bogaty program merytoryczny, panele dyskusyjne z udziałem cenionych ekspertów umożliwiły uczestnikom konferencji poznanie najlepszych sprawdzonych praktyk, dzięki którym możemy jeszcze lepiej lojalizować naszych klientów.
Do grona ekspertów jednej z debat na temat „Trendów rynkowych wpływających na działania lojalnościowe” został zaproszony Tomasz Walczak, Dyrektor Marketingu Intermarché. W dyskusji moderowanej przez Adama Nowaka, Loyalty Marketing Managera, CEE w Electrolux, uczestniczyli także: Jarosław Moc – Dyrektor Data i Klient w Auchan oraz Paweł Zytyński, Dyrektor ds. Wsparcia i Satysfakcji Klienta w Jeronimo Martins.
Inspirująca dyskusja toczyła się wokół odpowiedzi na poniższe pytania:
– Na poziomie strategicznym bacznie obserwujemy trendy, będziemy podążać za nimi. Oczywiście nie ślepo. Ważna jest interpretacja oczekiwań klientów i to, czego oni wymagają, co ich bawi i zachęca – mówił podczas debaty Tomasz Walczak, SCA PR POLSKA
Loyalty Planet360 to z pewnością jedno z ważniejszych wydarzeń w branży lojalnościowej, tym bardziej serdecznie dziękujemy Organizatorom za zaproszenie!