BRICOMARCHÉ PO RAZ KOLEJNY GŁÓWNYM SPONSOREM PROGRAMU „NASZ NOWY DOM”

BRICOMARCHÉ PO RAZ KOLEJNY GŁÓWNYM SPONSOREM PROGRAMU „NASZ NOWY DOM”

6 marca br., na antenie Telewizji Polsat rusza 22. edycja programu „Nasz Nowy Dom”. Bricomarché, sieć supermarketów typu „dom i ogród”, ponownie włącza się we współpracę. Jako główny sponsor programu marka wesprze kolejne rodziny potrzebujące poprawy warunków mieszkaniowych.

Sieć Bricomarché powraca do programu „Nasz Nowy Dom” jako główny sponsor. Od jesieni ubiegłego roku, z pomocą Bricomarché, program pomógł 10 rodzinom, poprawiając ich warunki mieszkaniowe. Teraz wsparcie uzyskają aż 24 rodziny.

W wiosennej edycji programu widzowie poznają Bricomarché w kilku odsłonach, m.in. jako sieć oferującą wszelkie potrzebne produkty do remontu, dekoracji wnętrz i do ogrodu, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym, a także jako sprawdzonego dostawcę materiałów prosto na budowę, dzięki specjalistycznej usłudze HDS z transportem i rozładunkiem dużych gabarytów.

Program „Nasz Nowy Dom” od lat wzrusza widzów Polsatu, stale ciesząc się dużym zainteresowaniem widowni. Od jesieni 2023 r. ekipa programu pod wodzą prowadzącej Elżbiety Romanowskiej, znanej aktorki filmowej i serialowej, odwiedza sklepy Bricomarché. W nadchodzącym sezonie ekipa remontowa również skorzysta z oferty sieci, kompletując niezbędne artykuły do przeprowadzenia prac remontowych i wykończeniowych i korzystając przy tym z fachowej obsługi załogi sklepów.

W nowych odcinkach poznamy historie wielu rodzin potrzebujących natychmiastowego wsparcia i poprawy warunków mieszkaniowych. Dzięki pomocy grona ekspertów budowlanych, architektów, właścicieli i pracowników sklepów Bricomarché oraz widzów i fanów programu misja ta ma szansę powodzenia i diametralnej zmiany sytuacji bohaterów.

Wspieranie lokalnych społeczności wpisuje się w kluczowe wartości Bricomarché. Cel ten realizowany jest zarówno poprzez lokalne inicjatywy właścicieli poszczególnych sklepów, jak i ogólnopolskie działania prowadzone przez fundację Grupy Muszkieterów.

Cieszymy się, że po raz kolejny wspólnie z telewizją Polsat będziemy wspierać potrzebujące rodziny. „Nasz Nowy Dom” to program spełniający ważną misję społeczną, bliską kluczowym wartościom Bricomarché. Mamy nadzieję, że niosąc tę misję i wykorzystując naszą ofertę, wspólnie przyczynimy się do poprawy jakości życia i zainspirujemy innych do pomagania – poinformowała Agnieszka Kurowska, Dyrektor Marketingu sieci Bricomarché w Polsce.

Dodano: 06 marca 2024
Podziel się na: