Trzecia edycja konferencji DIY RETAIL SUMMIT odbyła się 12 października 2023 w Klubie Sosnowym przy Trakcie Lubelskim w Warszawie. Podczas kilkugodzinnego spotkania zostały zaprezentowane najnowsze trendy oraz innowacyjne rozwiązania z zakresu trade marketingu i sprzedaży dla branży „dom i ogród”. Grupę Muszkieterów reprezentował Paweł Stefaniak, Dyrektor Handlowy Bricomarché.
Bogaty program, podzielony na część panelową i warsztatową, eksperci branży DIY reprezentujący sieci handlowe, producentów, firmy badawcze i analityczne były gwarancją niezwykle merytorycznego wydarzenia. Liczne wykłady i panele dyskusyjne umożliwiły uczestnikom spojrzenie na różne aspekty rynku DIY okiem producenta/dostawcy oraz detalisty.
Jednym z prelegentów podczas DIY RETAIL SUMMIT był Paweł Stefaniak, Dyrektor Handlowy Bricomarché, który przybliżył uczestnikom specyfikę modelu biznesowego Grupy Muszkieterów. Jego prezentacja pt. „Franczyza. Czy wspólna gama produktowa jest potrzebna ? Czyli jak budować lojalność produktową” wyjaśniała, jak określać tożsamość marketu franczyzowego uwzględniając czynniki związane z lokalizacją i jak w tym kontekście tworzyć gamy produktowe.
– Nasze wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu supermarketów i jednocześnie status największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców pozwoliły nam na zbudowanie solidnego know-how w kwestii nadawania franczyzie lokalnego charakteru. Z przyjemnością podzieliłem się naszą perspektywą podczas wystąpienia na DIY Retail Summit – podsumował Paweł Stefaniak, Dyrektor Handlowy Bricomarché.
Organizatorom konferencji – firmom TM360 i IQFM dziękujemy za zaproszenie do udziału w tak merytorycznym i ważnym dla branży DIY wydarzeniu.