PODZIEL SIĘ:Tweet about this on TwitterShare on FacebookGoogle+Share on LinkedIn
gallery_top

Intermarché to największa w Polsce pod względem obrotu (4,7 mld zł w 2016 roku) sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych. Na powierzchni handlowej od 400 do 2 800 m² oferuje do 25 000 artykułów spożywczych, kosmetycznych, chemicznych oraz przemysłowych. W zależności od przestrzeni sprzedażowej są to odpowiednio markety Intermarché Contact lub Intermarché Super.  

Świeżo

Sklepy należące do tej sieci posiadają własne piekarnie, wędzarnie oraz oferują rozbiór mięsa, dzięki czemu klienci mogą zakupić tradycyjne wyroby, produkowane na miejscu według polskich receptur.

Dostępne tylko w Intermarché

W ofercie Intermarché znajduje się wiele produktów niedostępnych w sklepach innych sieci handlowych, np. wyroby delikatesowe wytwarzane we Francji w 64 fabrykach należących do Grupy.

Marki własne

Znaczącą rolę odgrywają również marki własne, które zachowują pozytywną relację jakości do ceny. W  Intermarché można znaleźć również produkty bezglutenowe, ekologiczne oraz bio.

PODZIEL SIĘ:Tweet about this on TwitterShare on FacebookGoogle+Share on LinkedIn
gallery_top
youtube_cover
 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *