18 października nastąpiło oficjalne otwarcie trzech supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarché – w Mielcu, Kole i Obornikach. Tak znaczące inwestycje świadczą o sile Grupy Muszkieterów, w ramach której supermarkety działają. Dodatkowo jest to oznaka rosnącego zainteresowania franczyzą. Obecnie w Polsce działa 147 supermarketów Bricomarché. Sklepy działające pod tymi szyldami prowadzone są przez polskich przedsiębiorców i zapewniają m.in. dodatkowe dochody do budżetu miasta z podatków, współpracę z lokalnymi dostawcami i akcje społeczne dla lokalnych mieszkańców.
– Bardzo się cieszymy, że w 3 nowych miastach powstały nowe supermarkety Bricomarché. Jesteśmy przekonani, że mieszkańcy tych regionów odczują pozytywne efekty obecności sklepów w mieście – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.
Bricomarché, dzięki konsekwentnie realizowanej strategii, rozwija się zarówno organicznie, jak i poprzez przejęcia. Sieć co roku odnotowuje wzrost liczby klientów i udziałów w rynku. Celem sieci jest wejście do pierwszej trójki sklepów typu „dom i ogród”.
Dodatkowe atuty Bricomarché: