Nowoczesne wnętrza, przejrzyste układy sklepu i nowe strefy zakupowe – tym mogą pochwalić się supermarkety Intermarché w Kostrzynie, Kamiennej Górze i Golubiu-Dobrzyniu, które przeszły remodeling w ramach konceptu Power. Reotwarcia placówek miały miejsce w pierwszym tygodniu czerwca. W opiniach klientów większy komfort zakupów, więcej świeżości i wyraziste strefy tematyczne to wyróżniki przyciągające uwagę.
KOSTRZYN – model super+ | reotwarcie: 5 czerwca
Sklep ma 1606 m² powierzchni sprzedażowej i nowy układ wejścia przez ryneczek, który od razu wita klientów świeżym pieczywem, warzywami i owocami oraz długą ladą tradycyjną z szeroką ofertą wędlin, mięs, serów i garmażerki.
Na szczególną uwagę zasługuje:
KAMIENNA GÓRA – model super | reotwarcie: 5 czerwca
Sklep o powierzchni 925 m² postawił na wygodę i przejrzystość. Układ „w grzebień” pozwala klientom z łatwością poruszać się między kategoriami produktowymi.
Wyróżnia się:
GOLUB-DOBRZYŃ – model super | reotwarcie: 6 czerwca
Remodeling sklepu o powierzchni 967 m² wyróżnia się intuicyjnym wejściem przez świeży ryneczek – z cukiernią, pieczywem, warzywami, owocami i strefą świeżo pakowanych produktów. Strefa ta została dodatkowo podkreślona nową podlogą.
W sklepie znalazły się również:
Wszystkie trzy sklepy przeszły remodeling zgodny z najnowszymi standardami sieci – z myślą o wygodzie, estetyce i potrzebach klientów. Zmiany nie są tylko wizualne – to nowy standard zakupów i nowy poziom doświadczenia konsumenckiego.
Wszystkim klientom życzymy udanych zakupów!
Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z nowych supermarketów sieci w koncepcie Power!