
Do historii przeszła już tegoroczna 23. edycja Targów Franczyza. W dniach 23-24 października 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbyło się jedno z najważniejszych wydarzeń na rynku franczyzy w Polsce, organizowane przez Franchising.pl i PROFIT system. Podczas Targów odwiedzający mogli poznać wiele różnorodnych rodzajów licencji franczyzowych, w tym model współpracy Grupy Muszkieterów z markami Intermarché i Bricomarché. Nagrodę „TOP Franczyzobiorca 2025” otrzymał Maciej Ćwikliński, właściciel sklepu Intermarché w Błoniach.
Targi Franczyza to okazja do bezpośrednich spotkań z przyszłymi partnerami biznesowymi i zapoznania się z zasadami inwestycji w biznes franczyzowy i współpracy licencyjnej.
Niezwykle intensywne 2 dni targowe wypełnione były spotkaniami i owocnymi rozmowami o współpracy z przyszłymi, potencjalnymi przedsiębiorcami. Model biznesowy Grupy Muszkieterów, który z jednej strony wspiera i daje narzędzia, a z drugiej pozostawia swobodę podejmowania niezależnych decyzji, jest odpowiedzią na potrzeby osób, które chcą związać się z branżą retail, ale są świadome wyzwań, które stawia dziś ona przed handlowcami. Na stoisku Grupy zainteresowani mogli porozmawiać zarówno z właścicielami sklepów Intermarché i Bricomarché, a także z pracownikami centrali, na co dzień wspierających proces pozyskiwania nowych przedsiębiorców.
Przedsiębiorca Intermarché z tytułem TOP Franczyzobiorca 2025
Był też czas na nagrody i świętowanie. Maciej Ćwikliński, właściciel sklepu Intermarché w Błoniach został TOP Franczyzobiorcą roku. Poza prowadzeniem od 16 lat własnego punktu sprzedaży, pełnił kluczowe role w strukturach organizacji, między innymi zarządzając siecią spożywczą jako jej prezes. Nagroda w kategorii „Najszybszy wzrost w sieci” dowodzi, że Grupa Muszkieterów daje narzędzia, by dbać o stabilny rozwój swojego biznesu i jednocześnie osiągać kolejne poziomy kariery zawodowej.
Okiem franczyzowych ekspertów
W ramach wydarzenia odbywały się liczne prelekcje i warsztaty prowadzone przez ekspertów i praktyków poświęcone franczyzie i własnemu biznesowi. W jednej z nich miał okazję wziąć udział Bartłomiej Tarłowski, menadżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej manager ds. komunikacji korporacyjnej i rozwoju franczyzy. W debacie zatytułowanej: „Franczyza w retailu: jak działać efektywnie?”
z udziałem franczyzobiorców i franczyzodawców z branży handlowej odpowiadano m. in. na pytania o to:
Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z Targów Franczyza 2025 i do zobaczenia w przyszłym roku podczas kolejnej edycji!