gallery_top

„Muszkieterowie dla Polek” to prozdrowotna kampania realizowana przez Grupę Muszkieterów. Jej celem jest ułatwienie dostępu do badań mammograficznych oraz uświadomienie Paniom, jak ważna jest profilaktyka raka piersi.

Grupa Muszkieterów, zarządzająca sieciami sklepów Intermarché i Bricomarché, już od 11 lat organizuje akcję „Muszkieterowie dla Polek”. W 2018 roku w ramach tej kampanii, z badań profilaktycznych skorzystało 7 838 kobiet kwalifikujących się do bezpłatnej kontroli mammograficznej. Wśród 677 z nich wykryto zmianę łagodną, a 223 otrzymały skierowanie na dodatkowe, również bezpłatne badania w ramach diagnostyki pogłębionej.

– W ubiegłym roku dzięki akcji „Muszkieterowie dla Polek” na parkingach sklepów Intermarché i Bricomarché, 7838 kobiet w wieku 50-69 lat wzięło udział w bezpłatnych badaniach mammograficznych refundowanych przez NFZ – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje – Widząc jak wiele kobiet decyduje się na udział w organizowanych przez nas badaniach profilaktycznych możemy śmiało powiedzieć, że akcja przynosi zamierzony efekt. To oznacza, że każdego roku zwiększa się świadomość Polek na temat tego, jak ważna dla naszego zdrowia jest profilaktyka.

2018: PODSUMOWANIE XI EDYCJI

2019: WYSTARTOWAŁA XII EDYCJA

W 2019 roku Grupa Muszkieterów kontynuuje działania w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”. Tak, jak w poprzednich latach kobiety będą mogły skorzystać z bezpłatnych badań profilaktycznych w 3 województwach: dolnośląskim, lubuskim i wielkopolskim. Tylko w pierwszym kwartale tegorocznej edycji w akcji wzięło udział blisko 2 000 Polek. U ponad 150 z nich wykryto zmianę łagodną, a ponad 50 skierowano na dalsze badania. W ciągu 11 lat trwania kampanii zbadanych zostało około 60 tys. kobiet.

HARMONOGRAM TRASY MAMMOBUSÓW NA SIERPIEŃ I WRZESIEŃ 2019:

 

 

gallery_top

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

three + eleven =