Działania mające na celu osiągnięcie jak najniższych cen dla klienta stanowią jeden z najważniejszych elementów polityki biznesowej Grupy Muszkieterów.
Dowodem na ich skuteczność są wyniki monitoringu przeprowadzonego w weekend 8-10 września 2023 przez ankieterów redakcji DlaHandlu.pl W ramach badania porównano ceny artykułów w pięciu sieciach supermarketów. Najtańszą z nich okazała się właśnie sieć Intermarché.
Jak pokazują wyniki badania – w ciągu ostatnich 2 miesięcy sieć Intermarché zanotowała kilkunastozłotowy spadek cen.
Przewaga rynkowa przedsiębiorców, którzy prowadzą supermarkety spożywcze pod szyldem Intermarché, wynika z wyjątkowego modelu biznesowego sieci, który gwarantuje m.in.:
✅ bezpośredni wpływ na politykę cenową samych przedsiębiorców, którzy decydują o kierunkach rozwoju sieci,
✅ silną pozycję negocjacyjną dzięki scentralizowanym zakupom,
✅ efektywną współpracę z lokalnymi dostawcami,
✅ możliwość otwierania własnych wędzarni na terenie sklepu,
✅ wsparcie marketingowe i organizacyjne Centrali,
✅ liczne udogodnienia dla klientów (kasy samoobsługowe, możliwość dokonywania zakupów przez internet),
✅ systematyczne szkolenia dla kadry kierowniczej i kasjerów.
Dodatkowo Centrala Zakupowa Intermarché nieustannie pracuje nad doskonaleniem usług świadczonych swoim przedsiębiorcom. Spośród ostatnich inicjatyw wymienić warto:
🔴 dokonanie zmian organizacyjnych w logistyce, by jeszcze lepiej dostosować się do wymogów rynku,
🔴 optymalizację przestrzeni sklepowej dzięki wprowadzanemu konceptowi POWER,
🔴 realizację polityki handlowej,
🔴 dostosowanie narzędzi i programów marketingowych w celu pozyskania klientów.
DODATKOWE INFORMACJE:
Koszyk zakupowy 08.09 -> KOSZYK ZAKUPOWY_DLA HANDLU 08.09.2023
Więcej informacji -> ARTYKUŁ_DLA HANDLU