Retail Trends to jedno z ważniejszych wydarzeń branżowych w tym roku. 1 kwietnia eksperci i przedstawiciele branży retail i FMCG spotkali się w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie podczas kolejnej edycji Kongresu. Zaproszenie organizatorów do udziału w jednej z debat przyjął Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów.
W panelu dyskusyjnym pt. „New growth engine in retail. Budowanie wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany” m.in. o roli dyskontów i supermarketów na polskim rynku rozmawiali wraz z Marc’iem Dherment: Tomasz Waligórski, Prezes Zarządu Carrefour Polska; Joanna Reiter, Dyrektor Pionu Business Intelligence, Kaufland Polska; Maciej Kroenke, Partner w Strategy& Polska, Lider zespołu Revenue Management w Europie Środkowo-Wschodniej; Bartosz Domaradzki, Country Manager in-Store Media; Pawel Grabowski, Director of Digital B2B, Żabka Polska, Karol Kamas, Chief Product & Marketing Officer, członek zarządu Pluxee Polska.
Dyrektor Generalny Muszkieterów podkreślił, że Intermarché ma ambicje stać się ulubionym supermarketem Polaków. Aby jednak odnieść sukces, format, jakim jest supermarket musi skutecznie odpowiedzieć na 4 potrzeby klienta w zakresie:
– oferowania niskich cen,
– zapewnienia właściwej oferty,
– zagwarantowania świeżości,
– bycia dostępnym.
Sieć Intermarché będzie się koncentrować na tym, aby w większym stopniu odpowiedzieć na potrzebę bliskości poprzez zwiększenie dynamiki rozwoju organicznego, przyłączenia istniejących sklepów, a także sojusze z innymi sieciami.
– Jako Intermarché teraz wracamy teraz do gry. Jesteśmy dużo silniejsi niż byliśmy, mamy bardzo wyważony asortyment, bardzo dobre ceny, świeżość jest wpisana w nasze DNA. Został nam jeszcze czwarty filar do poprawy: musimy wrócić do rozwoju, bo bliskość z klientem buduje się masą, a więc otwieraniem kolejnych sklepów – podsumował Marc Dherment.
Dziękujemy Pawłowi Jachowskiemu z redakcji Wiadomości Handlowych za zaproszenie do dyskusji i poprowadzenie debaty.
Foto: red. Wiadomości Handlowych