Poland & CEE Retail Summit 2025 za nami! Dla Grupy Muszkieterów była to edycja szczególna. Podczas dwóch dni, 15 i 16 kwietnia, na scenach tematycznych Kongresu wystąpiło wielu ekspertów Grupy, dzieląc się swoją wiedzą i opinią w danym zakresie, jednocześnie podkreślając wartości Muszkieterów, które na co dzień towarzyszą wszystkim podejmowanym przez Grupę działaniom. Dowodem na ich skuteczność była przyznana, podczas wieczornej gali, przez dostawców i producentów nagroda Retailer of The Year w kategorii Supermarkety/Proximity. W imieniu Intermarché nagrodę odebrał Paweł Wardziński, Dyrektor Generalny sieci w Polsce.
Przez dwa kwietniowe dni hotel Double Tree by Hilton w Warszawie zmienił się w arenę inspirujących rozmów i produktywnych spotkań specjalistów z branży retail. Na 7. scenach zaprezentowało się ponad 400 prelegentów, panelistów i moderatorów w kilkunastu obszarach tematycznych, którym przysłuchiwało się łącznie ponad 3 tys. uczestników Kongresu. To ogromne przedsięwzięcie i niezwykle ważne branżowe wydarzenie, dlatego nie mogło zabraknąć na nim przedstawicieli Grupy. Tegoroczna reprezentacja panelistów Grupy była wyjątkowo liczna, podobnie jak tematy, na które się wypowiadali:
Zwieńczeniem intensywnego pierwszego dnia była wieczora gala, podczas której zostały wręczone prestiżowe nagrody: Retailer of the Year i Sustainability Awards.
Nagroda Retailer of the Year, opiera się na wynikach badania przeprowadzonego przez NielsenIQ. Jest ona wyjątkowa, ponieważ jest przyznawana przez dostawców swoim klientom — detalistom, jako dowód wyjątkowych wyników sprzedaży, zaangażowania i wpływu na rynek. To na budowaniu trwałych i dobrych relacji z nimi Muszkieterowie stawiają na co dzień prowadząc biznes. I dlatego tak ważne dla Intermarché było zdobycie nagrody Retailer of the Year w kategorii Supermarkety/Proximity, którą w imieniu sieci odebrał Paweł Wardziński. Przyjmując nagrodę dyrektor podziękował wszystkim, z którymi ma przyjemność codziennie umacniać pozycję szyldu na rynku ‐ dostawcom, klientom, ale przede wszystkim przedsiębiorcom i pracownikom centrali.
To były niezwykle owocne dwa dni. Dziękujemy organizatorom European Conferences United za zaproszenie i możliwość aktywnego udziału w tym niezwykle inspirującym dla całej branży retail wydarzeniu.