RETAIL SUMMIT 2025 OCZAMI MUSZKIETERÓW

RETAIL SUMMIT 2025 OCZAMI MUSZKIETERÓW

Poland & CEE Retail Summit 2025 za nami! Dla Grupy Muszkieterów była to edycja szczególna. Podczas dwóch dni, 15 i 16 kwietnia, na scenach tematycznych Kongresu wystąpiło wielu ekspertów Grupy, dzieląc się swoją wiedzą i opinią w danym zakresie, jednocześnie podkreślając wartości Muszkieterów, które na co dzień towarzyszą wszystkim podejmowanym przez Grupę działaniom. Dowodem na ich skuteczność była przyznana, podczas wieczornej gali, przez dostawców i producentów nagroda Retailer of The Year w kategorii Supermarkety/Proximity. W imieniu Intermarché nagrodę odebrał Paweł Wardziński, Dyrektor Generalny sieci w Polsce.

Przez dwa kwietniowe dni hotel Double Tree by Hilton w Warszawie zmienił się w arenę inspirujących rozmów i produktywnych spotkań specjalistów z branży retail. Na 7. scenach zaprezentowało się ponad 400 prelegentów, panelistów i moderatorów w kilkunastu obszarach tematycznych, którym przysłuchiwało się łącznie ponad 3 tys. uczestników Kongresu. To ogromne przedsięwzięcie i niezwykle ważne branżowe wydarzenie, dlatego nie mogło zabraknąć na nim przedstawicieli Grupy. Tegoroczna reprezentacja panelistów Grupy była wyjątkowo liczna, podobnie jak tematy, na które się wypowiadali:

  • Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupa Muszkieterów uczestniczył w dyskusji na temat: „Przywództwa w Niepewnych Czasach: Strategie Przywództwa w Niestabilnym Środowisku Legislacyjnym i Kosztowym”
  • Paweł Wardziński, Dyrektor Generalny Intermarché, reprezentował Muszkieterów w dwóch debatach: „Budowanie zaufania współpracy ponad granicami – dyskusja w gronie detalistów nominowanych do nagrody Retailer of the Year 2024” oraz „Budowanie odporności: ramy rozwoju w obliczu zakłóceń.”
  • Tomasz Walczak, Dyrektor Marketingu Intermarché wziął udział w panelu: „Przekształcanie kreatywności w walutę: Przemyślenie strategii promocyjnych”
  • Magdalena Wiśniewska, Dyrektorka Pionu Wdrażania Innowacji Bricomarché była uczestniczką dyskusji panelowej: „Integracja omnichannel w handlu detalicznym: koszty, korzyści i pułapki spójnego doświadczenia klienta”
  • Adriana Kiwak, Dyrektor Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Grupa Muszkieterów, rozmawiała o „Przywództwie i lojalności: pracownicy zorientowani na cel w handlu detalicznym i CPG (Perspektywa detalisty)” 
  • Filip Kaczorkiewicz, Dyrektor ds. Rozwoju Systemów Informacyjnych i Zarządzania Projektami w Grupie Muszkieterów, zabierał głos w debacie na temat: „Automatyzacji i AI w obsłudze klienta: opłacalna wymiana czy strategiczne wzmocnienie?”
  • Piotr Wojtczak, Kierownik Działu Marketingu Klienta Intermarché, odpowiadał na pytania podczas dyskusji na temat „Zwiększania lojalności klientów poprzez przejrzyste praktyki dotyczące danych”.

Zwieńczeniem intensywnego pierwszego dnia była wieczora gala, podczas której zostały wręczone prestiżowe nagrody: Retailer of the Year i Sustainability Awards.

Nagroda Retailer of the Year, opiera się  na wynikach badania przeprowadzonego przez NielsenIQ.  Jest ona wyjątkowa, ponieważ jest przyznawana przez dostawców swoim klientom — detalistom, jako dowód wyjątkowych wyników sprzedaży, zaangażowania i wpływu na rynek. To na budowaniu trwałych i dobrych relacji z nimi Muszkieterowie stawiają na co dzień prowadząc biznes. I dlatego tak ważne dla Intermarché było zdobycie nagrody Retailer of the Year w kategorii Supermarkety/Proximity, którą w imieniu sieci odebrał Paweł Wardziński. Przyjmując nagrodę dyrektor podziękował wszystkim, z którymi ma przyjemność codziennie umacniać pozycję szyldu na rynku ‐ dostawcom, klientom, ale przede wszystkim przedsiębiorcom i pracownikom centrali.

To były niezwykle owocne dwa dni. Dziękujemy organizatorom European Conferences United za zaproszenie i możliwość aktywnego udziału w tym niezwykle inspirującym dla całej branży retail wydarzeniu.

 

 

Dodano: 17 kwietnia 2025
Podziel się na: