OTWARCIE 150. MARKETU BRICOMARCHÉ W POLSCE

OTWARCIE 150. MARKETU BRICOMARCHÉ W POLSCE

Bricomarché z sukcesem realizuje swoją strategię, umacniając pozycję rynkową nie tylko w małych miejscowościach, lecz także w dużych miastach. Nowy market sieci we Wrocławiu przy ul. Królewieckiej 72 jest 150. punktem Bricomarché w Polsce. Sklep rozpoczął działalność 28 marca.

Wrocław to kolejna polska aglomeracja, która znalazła się na mapie sklepów Bricomarché. W lutym sieć przejęła lokalizację po Castoramie w Poznaniu.

W 2018 roku planujemy otworzyć kilkanaście nowych supermarketów Bricomarché. Zgodnie z naszym planem bieżący rok zamierzamy zakończyć liczbą 160 działających sklepów, a do 2020 roku chcemy, by w Polsce działało 200  marketów Bricomarché. Coraz częściej inwestujemy w dużych miastach, chociaż zachowujemy wielką ostrożność przy wyborze tego typu lokalizacji – mówi  dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce i dodaje Ekspansja w aglomeracjach stawia przed nami spore wyzwania. W takich miejscach musimy konkurować z największymi graczami na rynku. Jest to możliwe dzięki niskim cenom oraz bogatej ofercie produktowej szyldu Bricomarché.

Bricomarché sukcesywnie dąży do osiągnięcia trzeciego miejsca w segmencie sklepów „dom i ogród” w Polsce. W ubiegłym roku jej obroty wzrosły do poziomu ponad 2 mld zł. Tak dynamiczny wzrost jest najlepszym wynikiem na rynku.

Dla klientów nowy Bricomarché oznacza sklep w bliskiej lokalizacji oferujący wysokiej jakości produkty do domu i ogrodu w atrakcyjnych cenach i z możliwością skorzystania z fachowego doradztwa. Cała społeczność lokalna zyskuje natomiast przyjaznego i zaangażowanego sąsiada oraz solidnego partnera w interesach. Właściciele sklepów współpracują z lokalnymi dostawcami, a dzięki temu, że każdy sklep jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, zarejestrowaną w miejscowym urzędzie, podatki są płacone lokalnie – w miejscowości, w której działa sklep.

Dodano: 09 kwietnia 2018
Podziel się na: