O sieci Intermarché

O sieci Intermarché

Intermarché to największa w Polsce pod względem obrotu sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych. W 2023 roku wraz ze stacjami paliw przekroczyła próg 6,5 miliardów złotych. Na powierzchni handlowej od 400 do 2 800 m² oferuje do 25 000 artykułów spożywczych, kosmetycznych, chemicznych oraz przemysłowych. W zależności od przestrzeni sprzedażowej są to odpowiednio markety Intermarché Contact lub Intermarché Super. 

Świeżo

Sklepy należące do tej sieci posiadają własne piekarnie, wędzarnie oraz oferują rozbiór mięsa, dzięki czemu klienci mogą zakupić tradycyjne wyroby, produkowane na miejscu według polskich receptur.

Dostępne tylko w Intermarché

W ofercie Intermarché znajduje się wiele produktów niedostępnych w sklepach innych sieci handlowych, np. wyroby delikatesowe wytwarzane we Francji w 62 fabrykach należących do Grupy.

Marki własne

Znaczącą rolę odgrywają również marki własne, które zachowują pozytywną relację jakości do ceny. W ofercie znajduje się ponad 1300 produktów pod parasolem Intermarché. Są to przede wszystkim produkty z kategorii spożywczych, chemii gospodarczej, kosmetyków czy produktów przemysłowych. W Intermarché można znaleźć również produkty bezglutenowe, ekologiczne oraz bio.

Intermarché z nową strategią MAREK WŁASNYCH 

Intermarché stale udoskonala swoją ofertę produktów, odpowiadając tym samym na potrzeby klientów. Sieć wdrożyła nową strategię rozwoju marek własnych,  której  celem było stworzenie  czytelnego  systemu  skoncentrowanego na kluczowym obszarze, jakim są kategorie świeże. Nowy, spójny i konsekwentny branding pod parasolem Intermarché obejmuje produkty z takich grup, jak owoce i warzywa, wędliny, ryby, jaja, nabiał czy dania gotowe. Zmiany uwzględniają rozbudowę, modernizację gamy, a także rebranding istniejących produktów.

Ulubione świeże owoce i warzywa klienci Intermarché znajdą pod marką „Z Sadów i Pól”, a wędliny, w tym naturalne i oparte na tradycyjnych recepturach – pod nazwą „Prosto z Wędliniarni”. Logotypami „Z Jezior i Mórz” opatrzone są ryby i przetwory rybne, a jaja – znakiem „Jaja z Kurnika”. Produkty nabiałowe dostępne będą pod marką „Z Mlecznej Drogi”, a dania gotowe „Z Dobrej Kuchni”.

Dowiedz się więcej.