NOWY INTERMARCHÉ W GNIEŹNIE KORZYŚCIĄ DLA REGIONU

NOWY INTERMARCHÉ W GNIEŹNIE KORZYŚCIĄ DLA REGIONU

Dodatkowe dochody do budżetu miasta z podatków, około 50 miejsc pracy, współpraca z lokalnymi dostawcami i akcje społeczne dla mieszkańców – to główne korzyści dla Gniezna, które przyniesie nowy supermarket spożywczy Intermarché. Jest to 36. sklep tej sieci w województwie wielkopolskim, który rozpoczął oficjalnie działalność w czwartek, 5 kwietnia w Galerii Piastova.

Bardzo się cieszymy, że w Gnieźnie pojawił się pierwszy supermarket Intermarché. Jesteśmy przekonani, że mieszkańcy regionu odczują pozytywne efekty obecności sklepu w mieście mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodajeDla klientów Intermarché to przede wszystkim bliska lokalizacja oraz wysokiej jakości produkty spożywcze w dobrej cenie. Dla całej społeczności lokalnej to natomiast przyjazny i zaangażowany sąsiad oraz solidny partner w interesach.

Nowo otwarte Intermarché przygotowało dla swoich klientów szeroką ofertę produktów spożywczych tworzonych we współpracy z lokalnymi producentami.

W naszym sklepie klienci znajdą wyroby z własnej wędzarni tworzone według oryginalnych receptur Mistrza Jakuba, dania gotowe zgodne z przepisami naszych babć czy pyszne ciasta wypiekane na miejscu. Jesteśmy nastawieni na współpracę z lokalnymi piekarniami, mleczarniami, a także producentami. Nawiązaliśmy kontakt m.in. z rodzinnymi gospodarstwami rolnymi z okolic Kłecka koło Gniezna, których to produkty pod marką „Dobrodzieje” będą gościć na naszych półkach, a dzięki nam w domach klientów – opowiada Iwona Pogodzińska, właścicielka Intermarché w Gnieźnie.

Atuty Intermarché:

  • ok. 20 000 różnego rodzaju wyrobów i towarów spożywczych oraz przemysłowych
  • szeroka gama produktów świeżych w których specjalizuje się sieć
  • produkty od lokalnych dostawców (m.in. pieczywo, nabiał, mięso, owoce, warzywa)
  • tradycyjne wędliny z wędzarni
  • własna piekarnia
  • produkty garmażeryjne
  • świeże ryby na lodzie
  • szeroka oferta win, dobieranych przez enologa sieci
  • produkty ekologiczne i bio,
  • produkty marek własnych Intermarché oraz delikatesowe wytwarzane we francuskich fabrykach Grupy Muszkieterów, niedostępne w placówkach innych sieci działających w Polsce
Dodano: 09 kwietnia 2018
Podziel się na: