9 października 2024 roku w Cambridge Innovation Centre w Warszawie odbyła się Konferencja & Workshop Franczyza 2.0. Celem wydarzenia skierowanego do marek franczyzowych, franczyzodawców i franczyzobiorców, dostawców rozwiązań dla sieci, kandydatów na franczyzobiorców i Interesariuszy w ekosystemie franczyzy był szeroko rozumiany dialog o rozwiązaniach strategicznych, technologicznych organizacyjnych i finansowych, służących budowaniu dobrego biznesu franczyzowego.
Jednym z uczestników panelu dyskusyjnego „Jak Dyrektorzy Franczyzy maksymalizują zyskowny wzrost we franczyzie, po dwóch stronach Franczyzodawcy i Franczyzobiorcy?” był Bartłomiej Tarłowski, Menadżer ds. Komunikacji Korporacyjnej i Rozwoju Franczyzy. Wraz z Marcinem Dylińskim – Członkiem Zarządu ds. Marketingu i E-commerce w CUK Ubezpieczenia, Filipem Puchalskim – Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms, Mateuszem Skibą – Dyrektorem Franczyzy w Ari10 oraz Tymonem Zastrzeżyńskim – CEO, Co-Founder LOANDO Group podczas rozmowy dzielili się poglądami i swoim doświadczeniem, dzięki którym słuchacze mogli dowiedzieć się: Jakie narzędzia wzrostu stosują, aby budować organizacje franczyzowe jutra? I jak angażują franczyzobiorców, aby pomagać im oddziaływać na lokalny wynik finansowy działaniami rynkowymi. Moderatorem dyskusji była Dorota Rymaszewska, Founder & CEO w hiPets.
Dziękujemy organizatorom za zaproszenie do uczestnictwa w tym niezwykle merytorycznym wydarzeniu i możliwość podzielenia się własnym spojrzeniem na rynek franczyzy w Polsce.