GRUPA MUSZKIETERÓW NA KONFERENCJI & WORKSHOP FRANCZYZA 2.0

GRUPA MUSZKIETERÓW NA KONFERENCJI & WORKSHOP FRANCZYZA 2.0

9 października 2024 roku w Cambridge Innovation Centre w Warszawie odbyła się Konferencja & Workshop Franczyza 2.0. Celem wydarzenia skierowanego do marek franczyzowych, franczyzodawców i franczyzobiorców, dostawców rozwiązań dla sieci, kandydatów na franczyzobiorców i Interesariuszy 
w ekosystemie franczyzy był szeroko rozumiany dialog o rozwiązaniach strategicznych, technologicznych organizacyjnych i finansowych, służących budowaniu dobrego biznesu franczyzowego.

Jednym z uczestników panelu dyskusyjnego „Jak Dyrektorzy Franczyzy maksymalizują zyskowny wzrost we franczyzie, po dwóch stronach Franczyzodawcy i Franczyzobiorcy?” był Bartłomiej Tarłowski, Menadżer ds. Komunikacji Korporacyjnej i Rozwoju Franczyzy. Wraz z Marcinem Dylińskim – Członkiem Zarządu ds. Marketingu i E-commerce w CUK Ubezpieczenia, Filipem Puchalskim – Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms, Mateuszem Skibą – Dyrektorem Franczyzy w Ari10 oraz Tymonem Zastrzeżyńskim – CEO, Co-Founder LOANDO Group podczas rozmowy dzielili się poglądami i swoim doświadczeniem, dzięki którym słuchacze mogli dowiedzieć się: Jakie narzędzia wzrostu stosują, aby budować organizacje franczyzowe jutra? I jak angażują franczyzobiorców, aby pomagać im oddziaływać na lokalny wynik finansowy działaniami rynkowymi. Moderatorem dyskusji była Dorota Rymaszewska, Founder & CEO w hiPets.

Kluczowe tematy konferencji 
Konferencja była nie tylko miejscem inspirujących wystąpień, ale także przestrzenią do pogłębionych dyskusji na temat najnowszych trendów i innowacji w świecie franczyzy. Uczestnicy mieli możliwość wzięcia udziału w warsztatach i panelach dyskusyjnych obejmujących pięć głównych kategorii tematycznych: 
 
  • Impact Franchising – odpowiedzialny franchising, czyli działania mające na celu pozytywny wpływ na społeczeństwo i środowisko.
  • Innowacja Franczyzy – nowa organizacja i sztuczna inteligencja (AI) w zarządzaniu franczyzą, czyli jak technologia może wspierać rozwój.
  • Wzrost / Growth – jak efektywnie i zyskownie rozwijać franczyzę, by przynosiła korzyści obu stronom współpracy.
  • Marketing Strategiczny i Lokalny – strategie marketingowe, które skutecznie wspierają rozpoznawalność i sukces lokalnych oraz globalnych sieci franczyzowych.
  • Człowiek w Centrum Franczyzy – kluczowa rola ludzi w budowaniu wartościowego i trwałego modelu franczyzowego. 

Dziękujemy organizatorom za zaproszenie do uczestnictwa w tym niezwykle merytorycznym wydarzeniu i możliwość podzielenia się własnym spojrzeniem na rynek franczyzy w Polsce.

Dodano: 10 października 2024
Podziel się na: