2 października 2024 roku w Legia Silver Club w Warszawie odbyła się 3. edycja konferencji Customer Experience OEX Summit. To wydarzenie, które co roku gromadzi ponad 200 ekspertów z obszarów Trade Marketingu, Contact Center, Logistyki i Lojalności. Budowanie lojalności klientów, kształtowanie ich pozytywnych i unikalnych doświadczeń zakupowych to cel, który przyświeca wszystkim działaniom Grupy Muszkieterów podejmowanych w kontekście klientów.
Nie mogło zatem zabraknąć podczas wydarzenia głosu przedstawiciela sieci Intermarché. W panelu dyskusyjnym Programy lojalnościowe z perspektywy klienta: fakty, mity, korzyści. Sekrety skutecznych programów lojalnościowych uczestniczył Piotr Wojtczak, kierownik ds. Marketingu Klienta w Intermarché, który wraz ze współrozmówcami: Barbarą Fitał, CRM Senior Marketing Manager w Douglas, Anetą Pruk, Senior Marketing Manager w Vision Express oraz Bartoszem Żochowskim, Head of Loyalty &CRM w Decathlon omawiali zagadnienia z obszaru programów lojalnościowych, dzieląc się praktycznymi wskazówkami z wdrażanych przez siebie strategii.
Debatę poprowadził Przemysław Orłowski, Managing Parter w Loyalty Point, firmie, która jednocześnie była organizatorem wydarzenia.
Dziękujemy organizatorom za zaproszenie i możliwość aktywnego udziału w tak interesującym wydarzeniu. To zaszczyt być w gronie ekspertów, dla których budowanie lojalności klientów jest wartością nadrzędną.