gallery_top
18 marca 2019 r.

„Świeżo, tanio, z optymizmem” to hasło zaprezentowanej na początku marca kampanii reklamowej sieci Intermarché. Zapowiada ona całkowicie nową platformę tej marki w Polsce. Przez ostatni rok w siedzibie Grupy Muszkieterów trwały intensywne prace  koncepcyjne zespołu złożonego z pracowników i franczyzobiorców oraz konsultantów zewnętrznych. Ich wynikiem są fundamentalne zmiany w strategii prezentowania marki, które komunikowane będą poprzez szeroko zakrojone działania marketingowe prowadzone w telewizji, radiu i Internecie oraz w punktach sprzedaży.

Prace nad nową definicją marki, poprzedzone wnikliwymi badaniami rynku, pozwoliły wyodrębnić kluczowe obszary, w których pozycjonowana będzie marka Intermarché. Wyróżniki te to przede wszystkim  świeżość, bliskość, inspiracja i optymizm. Dzięki tym założeniom sklepy sieci staną się jeszcze bardziej przyjazne i bliskie klientowi. Kupujący znajdą w nich nie tylko świeże produkty najwyższej jakości, ale również codzienne inspiracje, dzięki którym bez trudu będą mogli prowadzić zdrowsze życie i lepiej się odżywiać.

Jednym z kanałów, poprzez który sieć komunikować będzie nową koncepcję, jest kampania reklamowa  „Świeżo, tanio, z optymizmem”. Bohaterką kampanii reklamowej jest Optymistka dzieląca się swoimi pomysłami na nieskomplikowane przepisy, które pomogą przyrządzić zdrowe i smaczne dania. Przedstawia też inspirujące sposoby jak do spożywania wartościowych posiłków przekonać całą rodzinę. Optymistka w nienachalny i zabawny sposób pokazuje rozwiązania, które przy niewielkim nakładzie sił pomogą podnieść jakość życia i lepiej je zorganizować. Dużą rolę w nowej kampanii odgrywa aspekt edukacyjny, czyli podnoszenie świadomości na temat znaczenia zdrowego stylu życia – zarówno wśród dzieci, jak i dorosłych.

Za nami wielki start wypracowanej Platformy Marki Intermarché. Wykonaliśmy ogromną pracę, której ukoronowaniem jest nowy, świeży wizerunek naszej sieci. Przed nami okres dużej aktywności, by z optymizmem patrzeć w przyszłość mówi Maciej Ćwikliński, Prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej IntermarcheMamy nadzieję, że nowa odsłona marki będzie zachęcać klientów do dokonywania zmian na lepsze. Chcemy inspirować ich do wypracowywania nowych nawyków zakupowych i żywieniowych pokazując, że nawet niewielkim kosztem można udoskonalać codzienne życie.

W sklepach pojawi się wiele nowych oznaczeń, które podkreślać będą nową koncepcję marki, a zwłaszcza najważniejszy wyróżnik sieci – świeżość. Pojawi się również nowe oznaczenie najniższych cen na polskim rynku spożywczym – „Cieszy Cenka”, które doskonale oddają charakter i nastrój kampanii. Wraz z nową platformą marki zmianie ulegnie layout i format gazetek handlowych sieci  Intermarché na bardziej świeży i przyjazny wszystkim optymistkom. Dodatkowo na klientów czeka wiele atrakcji i konkursów przeprowadzanych wraz z markami współpracującymi z Intermarché.

Intermarché zwraca także uwagę na stworzoną na potrzeby kampanii kompozycję muzyczną i tekst piosenki:

Może będzie co ma być
A może nie
Może jutro będzie dżdżyć
Kto to wie
Tu i teraz liczy się
Więc chwytam je i sobie paparapam

Param, param, param
Ja tym się param
Że lubię co mam
A mam, to co chcę
Bo koszyk swój pcham
W Intermarché
W INTERMARCHE, W INTERMARCHE

Param, param, param
Ja tym się param
Że lubię co mam
A mam, to co chcę
Bo koszyk swój pcham
W Intermarché
W INTERMARCHE, W INTERMARCHE

Bo jak tak mam, że tam
Ponosi mnie
By być, by dać
Inspirować się
Te zakupy tu
Są mą szansą
W INTERMARCHE, W INTERMARCHE

Paparapam po Intermarché

 

Nową strategię marki zespół Intermarché opracował we współpracy z agencją DDB&tribal.

ZOBACZ SPOT REKLAMOWY PROMUJĄCY AKCJĘ klikając tutaj.

POSŁUCHAJ RÓWNIEŻ PIOSENKI OPTYMISTKI

(aby odsłuchać naciśnij CTRL i kliknij w tekst)

♪ ♫ Może będzie co ma być
A może nie
Może jutro będzie dżdżyć
Kto to wie
Tu i teraz liczy się
Więc chwytam je i sobie paparapam ♪ ♫

gallery_top

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

1 × three =