gallery_top
29 listopada 2019 r.

Obie sieci supermarketów, zarządzane przez Grupę Muszkieterów – Intermarché i Bricomarché – zostały wyróżnione w rankingu najsilniejszych brandów w polskich mediach. W zestawieniu „Top Marka 2019” Bricomarché zajęło 189. miejsce, a Intermarché – 308.

Oprócz 189. pozycji w ogólnym rankingu, Bricomarché uplasowało się na 5. miejscu w branżowym zestawieniu „Marketów AGD i budowlanych”. Co więcej, jednym z ważniejszych kryteriów analizy wszystkich brandów była ocena jakościowa przekazu, czyli pozytywnego wydźwięku wzmianek. W tej kategorii Bricomarché odniosło kolejny sukces, bowiem sieć marketów DIY uplasowała się na 4. miejscu wśród wszystkich 500 marek z rankingu.

– Jesteśmy dumni, że sieci prowadzone przez Muszkieterów znalazły się w rankingu „Top Marka 2019”. Zdajemy sobie sprawę, jak istotna jest medialna siła poszczególnych brandów. Takie wyróżnienia są dla nas dodatkową motywacją, aby szukać nowoczesnych rozwiązań i stale rozwijać nasze sieci mówi Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.

W eksperckim komentarzu, który uzupełnia raport „Top Marka 2019”, Bricomarché zostało docenione za debiut na rynku e-commerce. Jest to zasługa zaproponowanego klientom wygodnego modelu click&collect oraz udostępnienia Bricomatów. Umożliwiają one darmową dostawę i odbiór 24/7, co znacznie ułatwia zakup wielkogabarytowych produktów. Innowacyjne rozwiązanie jest obecnie dostępne w wybranych sklepach sieci.

Ranking „Top Marka 2019” to zestawienie najsilniejszych brandów w polskich mediach przygotowane przez magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. 12. już edycja raportu objęła 500 marek z 50 branż. Zestawienie sporządzono na podstawie analizy materiałów z prasy, Internetu oraz mediów społecznościowych, które były publikowane w okresie od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019.

gallery_top

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

7 + 1 =