gallery_top
24 września 2018 r.

Sieć spożywcza Intermarché rozstrzygnęła przetarg dotyczący nowej platformy komunikacji marki. W przetargu uczestniczyły 4 agencje: Brain, DDB&tribal, Grandes Kochonos i Young & Rubicam. Od 1 września partnerem Intermarché została agencja reklamowa DDB&tribal. Zakres współpracy obejmie obsługę strategiczno-kreatywną w obszarach ATL, BTL i digital.

Nieustannie pracujemy nad doskonaleniem naszej oferty, usług oraz wszystkich kanałów komunikacji Intermarché. Aby jak najlepiej komunikować się z naszymi Klientami współpracujemy z doświadczonymi partnerami z zakresu promocji oraz budowania strategii marketingowych. Naszym celem jest dopasowanie sposobu komunikacji do obecnych trendów oraz wymagań i potrzeb Klientów – mówi Tomasz Walkowiak, członek zarządu ds. marketingu Intermarché.

Od 2011 roku Intermarche współpracowało z agencją reklamową Opus B. We wrześniu 2017 roku sieć stworzyła fanpage na Facebooku, który prowadzi agencja Get More Social.

gallery_top

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

1 × one =