gallery_top
18 grudnia 2018 r.

Grudzień to czas, w którym każdy dzień przybliża nas do długo wyczekiwanych Świąt Bożego Narodzenia. Niestety, często wiąże się on także z długimi kolejkami. W odpowiedzi na potrzeby klientów, Grupa Muszkieterów przypomina o możliwości skorzystania z usługi Intermarché Drive, czyli zamawiania zakupów przez Internet i ich odbioru w wybranym sklepie. Podobne rozwiązanie jest obecnie testowane także w przypadku sieci Bricomarché.

Zakupy przez Internet coraz atrakcyjniejsze wśród Polaków

Z roku na rok Polacy coraz bardziej przekonują się do robienia zakupów przez Internet. Z raportu „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, że odsetek internautów, którzy decydują się na zakupy w Internecie wynosi obecnie 56 proc. i jest to wzrost o 2 punkty procentowe w porównaniu z ubiegłym rokiem [1].

Polacy cenią sobie każdą chwilę, którą mogą przeznaczyć na czas wolny, właśnie dlatego główną motywacją do zakupów w sieci jest elastyczność i całodobowa możliwość składania zamówień online. Takim argumentem posłużyło się aż 87 proc. ankietowanych konsumentów, co w porównaniu z wynikami badania w 2017 roku oznacza wzrost o 5 punktów procentowych [2].

Intermarché Drive – usługa click & collect

Mając świadomość, jak istotną rolę w handlu odgrywa obecnie branża e-commerce Grupa Muszkieterów stara się, jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby swoich klientów. Właśnie w tym celu została uruchomiona usługa Intermarché Drive, która od 2015 roku obowiązuje w wybranych punktach marketów należących do sieci. Dzięki niej klienci mają możliwość zamówienia produktów przez Internet i odebrania ich w sklepie, w wyznaczonej do tego strefie odbioru – jest to usługa o nazwie Drive Light. To nie jedyna oferta, jaką Grupa Muszkieterów zapewnia w ramach zakupów online. Od październiku 2016 roku, w sklepie Intermarché w Katowicach, przy ul. Armii Krajowej 188 jest dostępna usługa Drive Accueil, w przypadku której zamówione wcześniej produkty można odebrać w sklepie, w punkcie obsługi klienta.

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jaką trudnością może być wygospodarowanie chwili wolnego czasu, zwłaszcza w okresie przedświątecznym. Dlatego zachęcamy do korzystania z usługi Intermarché Drive i odwiedzenia strony  drive.intermarche.pl mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

E-commerce w wydaniu Bricomarché już w 2019 roku

W przyszłym roku usługa Drive będzie dostępna także w przypadku wybranych sklepów Bricomarché. Co  więcej, w kolejnych latach to rozwiązanie będzie wprowadzane w kolejnych kilkudziesięciu miastach rocznie. W fazie testów jest również funkcja, która pozwoli klientom sprawdzać dostępność danych towarów i ich cen przez stronę internetową Bricomarché. Celem tych działań jest wyjście naprzeciw potrzebom współczesnych konsumentów, dla których wygoda i oszczędność czasu to bardzo istotne, życiowe aspekty.

[1] Raport: „E-commerce w Polsce 2018”, Gemius.pl , http://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/internauci-zaufali-e-sklepom-raport-e-commerce-w-polsce-2018-juz-dostepny.html

[2] Tamże.

gallery_top

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

8 − 6 =