gallery_top
19 grudnia 2018 r.

Sieć supermarketów Intermarché, działająca w ramach Grupy Muszkieterów, otworzyła trzy nowe punkty, z których dwa funkcjonowały dotychczas pod innym szyldem. Uroczyste otwarcie dwóch marketów spożywczych odbyło się 11 grudnia w Tarnowcu i Zbylitowskiej Górze. Trzeci punkt sprzedaży uruchomiono 12 grudnia w Mławie, gdzie w wyniku relokacji zaprezentowano zupełnie nową odsłonę sklepu.

Ogromnie cieszymy się z dołączenia do naszej sieci nowego przedsiębiorcy wraz z dwoma sklepami – w Tarnowcu i Zbylitowskiej Górze. To otwarcie wzmacnia obecność szyldu Intermarché w Polsce, a także grono właścicieli sklepów działających w ramach Grupy Muszkieterów, którzy stanowią największą siłę naszej organizacji. Nowy partner oznacza także zasób nowych pomysłów i dodatkowej energii dla całej Grupy mówi Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce i dodaje Dołączenie nowego franczyzobiorcy do naszej sieci potwierdza również, że w ramach walki o klienta, która jest wyzwaniem dla wszystkich właścicieli sklepów w Polsce, szyld Intermarché charakteryzuje się solidną ofertą biznesową. Może ona być skuteczną odpowiedzią dla wszystkich supermarketów kompaktowych, które poszukują kompleksowej logistyki, szerokiej oferty m.in. produktów ultra świeżych, a także dobrego poziomu konkurencyjności cenowej. Wierzymy, że pozytywne efekty z obecności naszego szyldu w mieście odczują także Klienci.

Nowe markety Intermarché mieszczą się w Tarnowcu przy ul. Tarnowskiej 87, oraz w Zbylitowskiej Górze przy ul. Zbylitowskich 91. Dla mieszkańców obu miejscowości to ogromna korzyść ze względu na dogodną lokalizację obu punktów oraz możliwości nabycia tradycyjnych wyrobów wytwarzanych według staropolskich receptur. Powierzchnia sklepu w Tarnowcu to 600m2, natomiast w przypadku Intermarché w Zbylitowskiej Góry sala sprzedaży ma około 700m2. Oba sklepy są wyposażone w parkingi z 25 miejscami postojowymi.

Równolegle, 12 grudnia Intermarché zaprezentowało zupełnie nową odsłonę sklepu w Mławie. Mając na uwadze potrzeby i wygodę klientów, sieć zdecydowała się przenieść sklep bliżej centrum miasta, na ulicę Grzebskiego 34. Od teraz mieszkańcy Mławy mogą korzystać z nowej sali sprzedaży o powierzchni blisko 1400 m2 – to dwukrotnie więcej niż w poprzedniej lokalizacji.

Atuty nowych punktów Intermarché:

  • Produkty od lokalnych dostawców
  • Szeroka oferta produktów marek własnych Intermarché
  • Tradycyjne wędliny wyrabiane na miejscu
gallery_top

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

11 + six =