gallery_top
21 marca 2019 r.

W tegorocznej edycji programu AdRetail Inspirio gazetki supermarketów spożywczych Intermarché otrzymały podwójne wyróżnienie. Była to nagroda dla Najlepszej Gazetki wśród Supermarketów, a także Najczęściej Wyświetlanej Gazetki w serwisach Grupy AdRetail w 2018 roku w kategorii Sklepy Wielobranżowe. Praca włożona w produkcję tych materiałów, już po raz trzeci z rzędu została doceniona przez Kapitułę Programu.

Z raportu „Które sklepy i jakie promocje wybierali Polacy w 2018 r.” przygotowanego przez firmy Moja Gazetka i Listonic wynika, że 88 proc. kupujących przegląda gazetki promocyjne przed prawie każdymi zakupami.[1]. Okazuje się jednak, że rzadko jest to spowodowane poszukiwaniem konkretnego produktu. Polacy bardzo skrupulatnie podchodzą do planowania swoich zakupów, mając na uwadze oszczędność czasu i pieniędzy. Z raportu wynika, że gazetki okazują się być przy tym niezwykle pomocnym narzędziem.

Grupa Muszkieterów, w której skład wchodzi sieć supermarketów spożywczych Intermarché zdaje sobie sprawę z potencjału marketingowego, jaki posiadają materiały promocyjne kierowane do klientów. W związku z tym oferuje im gazetki dopracowane z najwyższą starannością, zachowując dbałość o detale graficzne.

Wyróżnienie dla naszych gazetek promocyjnych to niewątpliwie wspólny sukces pracowników centrali oraz naszych franczyzobiorców. Osiągnięcie tego wyróżnienia to efekt intensywnej pracy i starań  wielu utalentowanych osób Tomasz Walkowiak, członek Zarządu ds. Marketingu w Intermarché i dodajeCieszymy się, że praca, jaką wkładamy w budowanie sukcesu sieci Intermarché jest zauważana oraz doceniana przez klientów i specjalistów branży.

O programie AdRetail Inspirio

Program AdRetail Inspirio organizuje Grupa AdRetail. Celem programu jest wybranie najciekawszych gazetek promocyjnych na rynku tworzonych przez sieci handlowe. Gazetki były oceniane, w ramach swoich segmentów, pod względem atrakcyjności rynkowej i wizualnej, oryginalności, innowacyjności, walorów estetycznych i funkcjonalności.

Co ważne, gazetki Intermarché zostały wyróżnione również w 2017 i 2018  roku w kategorii najlepiej wykonane gazetki pod względem graficznym w kategorii Supermarkety. Kapituła Programu doceniła przede wszystkim ekspozycję cen, promocji i produktów w gazetkach, ale także estetykę grafiki.

[1] Raport „Które sklepy i jakie promocje wybierali Polacy w 2018 roku”, Dostęp online: 06.03.2019 https://listonic.com/wp-content/uploads/2019/02/RAPORT.pdf

 

gallery_top

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

four × 3 =