INTERMARCHÉ Z NAGRODĄ „FRANCZYZOWE #retailLOVE”

INTERMARCHÉ Z NAGRODĄ „FRANCZYZOWE #retailLOVE”

To niezwykły czas dla sieci Intermarché. Po przyznaniu nagrody „Retailer of The Year” w kategorii Supermarkety/Proximity przyszedł czas na kolejne wyróżnienie. Tym razem redakcja portalu HandelExtra.pl i miesięcznika Handel uhonorowała 3 sieci handlowe za nowatorskie inicjatywy podejmowane w 2024 roku wręczając statuetki „Franczyzowe #retailLOVE” . Jedną z nagrodzonych sieci jest Intermarché.

Nagrody redakcji Handel „Franczyzowe #retailLove” przyznawane są sieciom detalicznym, które w ostatnim roku szczególnie wyróżniły się swoimi nieszablonowymi działaniami na polskim rynku, mającymi bezpośredni wpływ na ich rozwój. W przypadku Intermarché jest to nagroda za powrót na ścieżkę rozwoju po procesie restrukturyzacji, zawarty w ubiegłym roku sojusz z Auchan, za wdrażane działania lojalnościowe oraz wprowadzanie konceptu Power w sklepach sieci. We wtorek, 13 maja br. dziennikarki redakcji – Michalina Szczepańska-Brzozowska, redaktor naczelna oraz Anna Piskorz, w siedzibie Intermarché w Swadzimiu przekazały nagrodę na ręce Pawła Wardzińskiego, Dyrektora Generalnego oraz Dominika Majchrzaka, członka zarządu Intermarché.

W uzasadnieniu czytamy:

„Za mocny wzrost obrotów remontowanych sklepów, które przeszły na koncept Power. Placówki osiągnęły przychody do 25% wyższe niż przed modernizacją. Zwiększyła się również liczba klientów i wartość koszyków. Traktujemy to jako przykład i inspirację dla kolejnych franczyzobiorców i sieci: warto testować nowe koncepty i zachęcać przedsiębiorców do zmian! Jednocześnie wiemy też, jak trudne jest to na tak konkurencyjnym rynku: wiele testów kończy się niepowodzeniem, a wymagają nakładów finansowych, czasowych, ludzkich. Tym bardziej więc doceniamy i trzymamy kciuki za wyniki sieci po przebudowie wszystkich supermarketów, co nastąpi do końca 2027 r. Z zainteresowaniem będziemy obserwować też w kolejnych miesiącach, jak nowy sojusz zakupowy z Auchan, na który sieć dostała zgodę we wrześniu, wpłynie na jej pozycję na polskim rynku i możliwości przyciągania klientów i franczyzobiorców.”

Wdrażanie konceptu Power w sklepach sieci to wzajemna ścisła współpraca przedsiębiorców Intermarché z pracownikami centrali. Dziękujemy zatem wszystkim zaangażowanym w ten proces właścicielom sklepów Intermarché oraz pracownikom Działu Koncept: Jackowi Wołoszynowi, Annie Czapskiej, Magdalenie Kiszmanowicz, Dariuszowi Krupie, Barbarze Walkowskiej-Woch, Marcinowi Podborskiemu, a także Bogdanowi Ferudze, współwłaścicielowi supermarketów w Wieluniu i Pajęcznie, odpowiadającemu za ten obszar.

Za sukces sieci odpowiada cała społeczność Intermarché, dlatego ogromne podziękowania należą się także pozostałym przedsiębiorcom sieci, pracownikom sklepów oraz wszystkim pracownikom centrali zakupowej za zaangażowanie, które ma niebagatelny wpływ na rozwój Intermarché w Polsce.

Dziękujemy redakcji za to wyróżnienie!

A do obejrzenia relacji z wręczenia nagrody zapraszamy tutaj -> NAGRODA FRANCZYZOWE RETAILLOVE

 

 

Dodano: 20 maja 2025
Podziel się na: