Według raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „M-commerce. Kupuje mobilnie 2016” aż dla 80 % badanych, obecność marki w kanale mobilnym świadczy o jej nowoczesności i przystosowaniu do potrzeb klientów. Eksperci rynkowi twierdzą, że znaczenie m-commerce, także w branży spożywczej, wzorem Europy Zachodniej, będzie systematycznie rosło. Według badania firmy Spicy Mobile konsumenci preferują aplikacje, które w łatwy i szybki sposób informują o rabatach niż strony internetowe popularnych sieci handlowych.
Sieć sklepów Intermarché, należąca do Grupy Muszkieterów, wpisuje się w ten trend uruchamiając aplikację mobilną Intermarché Polska. Klienci sieci mogą dzięki niej sprawdzić aktualną gazetkę wybranego sklepu, zapoznać się z lokalnymi promocjami, najnowszymi konkursami oraz akcjami specjalnymi. Ponadto niebawem dla użytkowników aplikacji zostaną wprowadzone specjalne kupony promocyjne. Inną praktyczną funkcją jest spersonalizowany alert, który na bieżąco będzie informował klientów o nowościach w danym sklepie.
Dodatkowo, aplikacja Intermarché Polska jest połączona bezpośrednio
z aplikacją Atelier Intermarché, w której klienci mogą znaleźć ciekawe inspiracje kulinarne oraz porady na temat doboru win do potraw.
– Dostępność gazetki na urządzeniach mobilnych na pewno ucieszy naszych zabieganych klientów. Przed wyjściem do sklepu lubimy czasem przejrzeć aktualną ofertę i zaplanować zakupy. Ponadto, niedługo wprowadzimy ofertę bonów rabatowych dedykowanych wyłącznie użytkownikom aplikacji. W ten sposób zawsze będą znali produkty, na których w danym tygodniu mogą zaoszczędzić – mówi Daniel Prałat, dyrektor generalny Intermarché
Aplikacja jest dostępna dla systemu Android i iOS w AppStore i Google Play