INTERMARCHÉ POTRAJA LICZBĘ AKTYWNYCH UŻYTKOWNIKÓW APLIKACJI MOBILNEJ

INTERMARCHÉ POTRAJA LICZBĘ AKTYWNYCH UŻYTKOWNIKÓW APLIKACJI MOBILNEJ

Zainteresowanie klientów Intermarché oferowaną przez sieć aplikacją mobilną stale wzrasta. Od początku 2020 roku potrojono liczbę jej aktywnych użytkowników, która wynosi już ponad 300 tysięcy osób. Jednocześnie trwają intensywne prace nad uruchomieniem programu lojalnościowego, którego debiut planowany jest na 2022 rok. Zgodnie z oczekiwaniami klientów, Intermarché kontynuuje cyfrowy rozwój i pracuje nad kolejnymi udogodnieniami, m.in. nad możliwością realizacji zakupów z poziomu aplikacji. 

Miniony rok był najlepszym w historii aplikacji Intermarché Polska, wprowadzonej na rynek w 2017 roku, zarówno pod względem liczby jej pobrań, jak i wzrostu liczby aktywnych użytkowników. Sukces aplikacji wynika po części ze zmieniających się trendów rynkowych, ale jest również efektem działań, które sieć podejmuje w celu ulepszania jej funkcjonalności. 

Dzięki aplikacji klienci mogą z łatwością zapoznać się z bieżącą ofertą sieci Intermarché, co umożliwiają regularnie udostępnianie gazetki. Ponadto jej użytkownicy mogą liczyć na wiele dodatkowych korzyści dzięki dostępowi m.in. do kuponów zniżkowych na wybrane produkty oraz rabatów w postaci wirtualnych bonów obniżających całą wartość koszyka zakupowego. W mijającym roku w aplikacji dodano również wirtualną kartę, która docelowo ma stać się nośnikiem kolejnych benefitów. 

Jednocześnie trwają prace nad stworzeniem programu lojalnościowego, którego uruchomienie ma nastąpić w 2022 roku. W kolejnych miesiącach Intermarché planuje także dalsze zmiany w aplikacji, w tym wprowadzenie nowych, atrakcyjnych mechanizmów promocyjnych. 

W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby i zwyczaje konsumentów, prowadzimy intensywne działania zmierzające do połączenia naszych środowisk cyfrowych, czyli strony korporacyjnej, usługi e-commerce Drive oraz aplikacji mobilnej. Chcemy tym samym zaoferować naszym klientom jedno, spójne doświadczenie zakupowe, niezależnie od wybranego przez nich kanału interakcji z marką. Jest to fundament do dalszego rozwoju sprzedaży wielokanałowej, która jest jednym z naszych priorytetów – mówi Piotr Wojtczak, Kierownik Działu Marketingu Klienta Intermarché. 

W związku z planami rozwoju cyfrowego sieć udostępni niedługo nową wersję aplikacji mobilnej Intermarché. Znajdzie się w niej szereg przydatnych funkcjonalności i rozwiązań do wykorzystania w trakcie zakupów stacjonarnych, a w przyszłości również podczas e-zakupów, które docelowo będzie można realizować z poziomu aplikacji. 

Dodano: 04 stycznia 2022
Podziel się na: