Intermarché na Ursynowie to pierwszy sklep Grupy Muszkieterów w Warszawie. Grupa nie poprzestaje jednak na tej inwestycji i już planuje dalszy rozwój w stolicy, weryfikując możliwe lokalizacje kolejnych sklepów. Wyróżnikiem nowego Intermarché w stosunku do innych supermarketów Grupy jest dostosowanie konceptu do wymagań konsumentów, jakie mają wobec sklepu osiedlowego. W tym przypadku liczy się bowiem bliskość, niewielki format i bogaty asortyment.
Rynek handlu detalicznego w Polsce jest już ukształtowany, ale nadal wykazuje dynamikę i wciąż posiada duży potencjał wzrostu. Otwarcie pierwszego sklepu w Warszawie to zatem nie tylko biznesowe podsumowanie 20 lat działalności Grupy Muszkieterów w Polsce, ale także początek realizacji naszych planów rozwojowych na stołecznym rynku – mówi David de Bosschère, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.
Sieć Intermarché to wiarygodny i solidny partner w biznesie. W 2016 r. wraz z przymarketowymi stacjami paliw wypracowała blisko 4,7 mld zł obrotów, odnotowując tym samym wzrost o 6,7 proc. rok do roku.
Intermarché jest obecnie w czołówce sieci spożywczych jeśli chodzi o wysokość obrotów na m2. Mamy solidne podstawy do dalszego rozwoju, dlatego naszą ambicją i celem jest znaleźć się w pierwszej piątce sieci spożywczych w Polsce – mówi Hanna Olech, prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché.
Oprócz działalności biznesowej, Grupa Muszkieterów, jako część lokalnej społeczności, aktywnie włącza się w jej życie. Właściciele sklepów m.in. regularnie organizują pobory krwi w ramach kampanii Zbieramy Krew dla Polski oraz biorą udział w zbiórkach żywności organizowanych przez Federację Polskich Banków Żywności.
Lokalne zaangażowanie to ważny element działalności Grupy Muszkieterów oraz nasz wyróżnik. Nie współpracujemy z miejscowymi dostawcami, ale też staramy się być częścią społeczności, w której funkcjonujemy. Odpowiadając na potrzeby naszych sąsiadów, budujemy place zabaw dla dzieci, organizujemy akcje prozdrowotne, bierzemy udział w zbiorkach żywności dla potrzebujących oraz wspieramy lokalne schroniska dla zwierząt. Dzięki temu jesteśmy kojarzeni nie tylko jako marka sklepów spożywczych, ale także jako działacz na rzecz rozwoju regionu, w którym funkcjonujemy – podsumowuje David de Bosschère, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.