Przedstawiciele firm z sektora FMCG, którzy wzięli udział w badaniu, uznali Intermarché za najlepszą sieć handlową we wszystkich 5 obszarach: wizerunek, współpraca przy rozwoju biznesu, kontakty z zespołem współpracującym z firmą, logistyka oraz warunki handlowe. Sieć została najwyżej oceniona w kategoriach: współpraca przy rozwoju biznesu, uzyskując aż o 12 proc. lepszy wynik niż średnia dla konkurencji oraz warunki handlowe, otrzymując wynik o 11 proc. wyższy od średniej
– Sieć Intermarché jest obecna na polskim rynku od 20 lat. Przez ten czas udało nam się znaleźć świetnych partnerów biznesowych i wypracować z nimi efektywny dla obydwu stron model współdziałania. Dzięki niemu możemy oferować naszym klientom bogaty asortyment produktów przy zachowaniu wysokiej jakości – powiedziała Luiza Zaklika, Dyrektor Zakupów Intermarché – Ta nagroda jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i motywacją, by dalej, wspólnie z naszymi partnerami, rozwijać się i skutecznie odpowiadać na potrzeby konsumentó
Sieć Intermarché została już wielokrotnie wyróżniona nagrodą „Retailer of the Year. Wybrany przez dostawców” m.in. w 2011 r., 2013 r., 2014 r. i w 2016 r. Tytuł ten przyznawany jest od 2011 r. Zwycięzców wskazują przedstawiciele firm FMCG. Tegoroczne badanie zostało przeprowadzone przez firmę Nielsen. W głosowaniu wzięło udział ponad 220 osób, reprezentujących 191 firm.
Ceremonia wręczenia nagród odbyła się bezpośrednio po zakończeniu pierwszego dnia kongresu „Poland & CEE Retail Summit 2017”. Wydarzenie jest najważniejszym spotkaniem polskiego sektora handlu i FMCG.