22 października w Nobu Hotel Warsaw odbyło się wyjątkowe wydarzenie dla branży retail oraz FMCG – Jubileuszowa V Gala „BLIX AWARDS. Wybór konsumentów 2024”. BLIX to program, w którym zebrano i przeanalizowano blisko 4 mln opinii prawie 140 tys. konsumentów na temat 119 sieci handlowych. W przypadku rynku FMCG konsumenci z całej Polski oddali ponad 634 tysiące głosów na przeszło 1,3 tysiąca marek, które mają dla nich największe znaczenie podczas codziennych zakupów. W gronie laureatów znalazła się sieć Intermarché, która zdobyła nagrodę w kategorii „Supermarkety: Zdrowa Żywność – Najlepsza Oferta”.
Program „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów” jest jednym z istotnych plebiscytów, który opiera się na opinii publicznej w branży FMCG. Ich wybory nie tylko pomagają zrozumieć, co cenią w oferowanych przez daną sieć produktach, ale również motywują do ciągłego podnoszenia jakości usług i asortymentu.
Co warte podkreślenia – to już trzeci rok z rzędu, kiedy oferta Intermarché, została dostrzeżona przez ankietowanych w ramach Blix Awards i wyróżniona za ofertę w kategorii zdrowej żywności.
Statuetkę w imieniu firmy odebrał Tomasz Walczak, Dyrektor Marketingu. Ta nagroda jest ogromnym powodem do dumy i dowodem na to, że działania w zakresie promowania zdrowej żywności spotykają się z uznaniem konsumentów.
Gratulujemy wszystkim nagrodzonym, a klientom dziękujemy za zaufanie i docenienie naszych działań ukierunkowanych na jak najlepszą ofertę zdrowej żywności w sklepach Intermarché w całej Polsce!