W dniach 9-11 października br. w Krynicy Zdroju odbyła się 11. edycja Polskiego Kongresu Napojowego, podczas którego przedstawiciele branży mieli okazję wymienić się doświadczeniami, poznać nowe rozwiązania techniczne i technologiczne oraz nawiązać nowe kontakty. Uczestnikami spotkania mającego na celu przedstawienie najnowszych trendów rynkowych była kadra zarządzająca zakładów produkcyjnych, przedstawiciele wyższych uczelni oraz firm i instytucji branżowych, którym bliski jest rozwój i przyszłość sektora.
Jednym z kluczowych punktów Kongresu było uhonorowanie zwycięzców Konkursu Good Drink. Konkurs ma na celu wyłonienie napojów wyróżniających się nie tylko pod względem smaku, ale także jakości opakowania, estetyki etykiety i ogólnego wrażenia. Jurorzy, będący specjalistami w dziedzinie towaroznawstwa, innowacji produktowych oraz trendów w opakowaniach, oceniali produkty w pełnej niezależności – nie komunikując się ze sobą, co zapewniło pełen obiektywizm oceny.
Wśród laureatów znalazły się zgłoszone do konkursu produkty marki własnej Intermarché, a uznanie jury zyskały:
Pamiątkowe medale w imieniu Muszkieterów odebrał Krystian Kuryło, właściciel sklepu Intermarché w Oławie.
Tegoroczny Konkurs Good Drink pokazał po raz kolejny, że rynek napojów w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując coraz bardziej innowacyjne i zdrowe produkty. Zwycięskie napoje nie tylko spełniają najwyższe standardy jakości, ale również wyznaczają trendy na przyszłość.
To nie pierwsza nagroda dla produktów marki własnej Intermarché, co tylko potwierdza wysoką jakość oferowanych przez sieć artykułów.