INTERMARCHÉ I BRICOMARCHÉ Z NAGRODAMI „BLIX AWARDS – WYBÓR KONSUMENTÓW 2025”

INTERMARCHÉ I BRICOMARCHÉ Z NAGRODAMI „BLIX AWARDS – WYBÓR KONSUMENTÓW 2025”

Program Blix Awards, tworzony przez Grupę Blix, to jeden z najbardziej prestiżowych i opiniotwórczych plebiscytów w polskim handlu, który od kilku lat staje się punktem odniesienia dla całej branży retail i FMCG. 23 października br. w Hotelu Nobu w Warszawie odbył się finał 6. edycji plebiscytu. Wśród laureatów znalazły się sieci Grupy Muszkieterów – Intermarché i Bricomarché.

O wyjątkowości tego konkursu decyduje przede wszystkim to, decydujący głos mają w nim konsumenci. W każdej edycji ponad 100 tysięcy Polaków wskazuje te firmy z branży detalicznej, które wyróżniają się jakością, ofertą promocyjną, innowacyjnością, troską o zdrową żywność czy zaangażowaniem społecznym. 

Tym bardziej cieszy fakt, że obydwie sieci należące do Grupy Muszkieterów zostały docenione przez klientów.

  • Bricomarché w kategorii Trendy i Nowości – zwycięzca w kategorii DIY
  • Intermarché w kategorii Promocje Roku – zwycięzca w kategorii Supermarkety

Statuetkę w imieniu sieci „dom i ogród” odebrała Agnieszka Kurowska, dyrektorka marketingu Bricomarché, natomiast sieć spożywczą reprezentował  Tomasz Walczak, dyrektor marketingu Intermarché.

Te nagrody są ogromnym powodem do dumy i dowodem na to, że podejmowane przez sieci działania ukierunkowane na konsumentów spotykają się z ich uznaniem. Dziękujemy za to zaufanie.

Wszystkim pozostałym laureatom gratulujemy!

 

Dodano: 27 października 2025
Podziel się na: