
Program Blix Awards, tworzony przez Grupę Blix, to jeden z najbardziej prestiżowych i opiniotwórczych plebiscytów w polskim handlu, który od kilku lat staje się punktem odniesienia dla całej branży retail i FMCG. 23 października br. w Hotelu Nobu w Warszawie odbył się finał 6. edycji plebiscytu. Wśród laureatów znalazły się sieci Grupy Muszkieterów – Intermarché i Bricomarché.
O wyjątkowości tego konkursu decyduje przede wszystkim to, decydujący głos mają w nim konsumenci. W każdej edycji ponad 100 tysięcy Polaków wskazuje te firmy z branży detalicznej, które wyróżniają się jakością, ofertą promocyjną, innowacyjnością, troską o zdrową żywność czy zaangażowaniem społecznym.
Tym bardziej cieszy fakt, że obydwie sieci należące do Grupy Muszkieterów zostały docenione przez klientów.
Statuetkę w imieniu sieci „dom i ogród” odebrała Agnieszka Kurowska, dyrektorka marketingu Bricomarché, natomiast sieć spożywczą reprezentował Tomasz Walczak, dyrektor marketingu Intermarché.
Te nagrody są ogromnym powodem do dumy i dowodem na to, że podejmowane przez sieci działania ukierunkowane na konsumentów spotykają się z ich uznaniem. Dziękujemy za to zaufanie.
Wszystkim pozostałym laureatom gratulujemy!