Podczas jubileuszu 15-lecia istnienia Klubu Partnera Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (UEP), Grupa Muszkieterów otrzymała nagrodę za działania na rzecz kształcenia studentów. We współpracy z UEP, Grupa zorganizowała cykl otwartych wykładów, przyjęła na płatne staże najzdolniejszych jego uczestników, a w ubiegłym roku otworzyła pierwszy w Polsce Shop Lab, umożliwiający studentom badanie zachowań klientów w przestrzeni wewnątrzsklepowej.
Klub Partnera Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu jest płaszczyzną współpracy pomiędzy przedsiębiorcami, studentami, absolwentami i naukowcami. W czwartek,
22 listopada, podczas jubileuszu 15-lecia istnienia Klubu Partnera UEP, Grupa Muszkieterów została wyróżniona za inicjatywy na rzecz rozwoju umiejętności studentów.
Bardzo dziękujemy za to szczególne wyróżnienie jaką jest nagroda Klubu Partnera UEP. Jesteśmy dumni, że nasze działania na rzecz kształcenia studentów są zauważane i doceniane – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje – Jesteśmy przekonani, że bliska współpraca środowiska biznesowego i akademickiego ma realny wpływ na kształcenie przyszłych specjalistów. Taki jest jeden z naszych celów i dlatego niezmiernie cieszymy się, że nasze wysiłki są zauważane przy okazji uroczystości takich, jak ta.
Grupa Muszkieterów współpracuje z Uniwersytetem Ekonomicznym od wielu lat. W ramach tych działań w 2016 roku zorganizowała cykl 8 otwartych wykładów pt. „Nowoczesne metody zarządzania w handlu” oraz przyjęła na płatne staże najzdolniejszych jego uczestników. Ponadto, w ubiegłym roku, Grupa otworzyła pierwszy w Polsce Shop Lab, czyli Laboratorium Marketingowego Wsparcia Procesów Innowacyjnych. Ta sfinansowana przez firmę interaktywna pracownia ułatwia przyszłym handlowcom zrozumienie mechanizmów, jakimi rządzi się sprzedaż detaliczna i co kieruje zachowaniami konsumentów w przestrzeni wewnątrzsklepowej. W Laboratorium studenci mogą korzystać z najnowocześniejszych i innowacyjnych sprzętów jak np. okulary typu „eye tracker”. Służą one do badania sposobu oglądania ekspozycji przez klienta.
Film z inauguracji Shop Lab jest dostępny na stronie: https://www.youtube.com/watch?v=SY7AS8lncuw