Grupa Muszkieterów, zrzeszająca blisko 500 polskich niezależnych przedsiębiorców, sukcesywnie uruchamia nowe rozwiązania. Oba szyldy Grupy czeka dalsza transformacja – zarówno w sklepach Bricomarché, jak i Intermarché trwa wdrożenie nowego systemu kasowego. Jednocześnie rozpoczyna się pilotaż kas samoobsługowych – zakończenie prac instalacyjnych w obu sieciach jest przewidywane w 2023 roku.
Pierwsza pilotażowa instalacja nowego programu kasowego odbyła się 16 maja br. w sklepie Bricomarché w Strzegomiu, a obecnie w nowym systemie działa już ponad 190 sklepów. Zakończenie prac jest planowane na początek 2023 rok, a kolejnym krokiem będzie montaż kas samoobsługowych oraz wdrożenie systemu lojalnościowego.
Dla Grupy Muszkieterów kasy samoobsługowe uzupełnią zakres rozwiązań biznesowych udostępnionych właścicielom sklepów i będą miały formę dostosowaną do specyfiki danego szyldu. W przypadku Intermarché kasy będą wyposażone w skanerowagę, dodatkowy skaner ręczny oraz wagę kontrolną. Dla Bricomarché urządzenia będą dostępne w dwóch wersjach – na słupku bądź montowane na meblu. Będą posiadały dwa skanery dla lepszej obsługi towarów o dużych gabarytach.
– Naszym celem jest wprowadzanie najlepszych rozwiązań, nie tylko przynoszących korzyści naszym klientom, ale również ułatwiających pracę personelu naszych sklepów. Dlatego wdrażamy nowy system kasowy, z którym powiązane zostaną kasy samoobsługowe. To kolejny krok w kierunku unowocześnienia supermarketów obydwu szyldów Grupy i mamy nadzieję, że klienci go docenią. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby odpowiadać na ich potrzeby – mówi Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów.