18 października nastąpiło oficjalne otwarcie trzech supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarché – w Mielcu, Kole i Obornikach, a 19 października swoją działalność rozpoczął supermarket spożywczy Intermarché w Kętach. Tak znaczące inwestycje świadczą o sile Grupy Muszkieterów, w ramach której supermarkety działają. Dodatkowo jest to oznaka rosnącego zainteresowania franczyzą. Obecnie w Polsce działa 231 sklepów Intermarché i 147 supermarketów Bricomarché. Sklepy działające pod tymi szyldami prowadzone są przez polskich przedsiębiorców i zapewniają m.in. dodatkowe dochody do budżetu miasta z podatków, współpracę z lokalnymi dostawcami i akcje społeczne dla lokalnych mieszkańców.
– Bardzo się cieszymy, że w 4 nowych miastach powstały pierwsze supermarkety Intermarché i Bricomarché. Jesteśmy przekonani, że mieszkańcy tych regionów odczują pozytywne efekty obecności sklepów w mieście – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje – Dla klientów, Intermarché i Bricomarché to przede wszystkim bliska lokalizacja oraz wysokiej jakości produkty w dobrej cenie.
Bricomarché, dzięki konsekwentnie realizowanej strategii, rozwija się zarówno organicznie, jak i poprzez przejęcia. Sieć co roku odnotowuje wzrost liczby klientów i udziałów w rynku. Celem sieci jest wejście do pierwszej trójki sklepów typu „dom i ogród”.
Z kolei Intermarché jest obecnie w czołówce sieci spożywczych jeśli chodzi o wysokość obrotów na m2. Obecnie w Polsce działa 231 supermarketów Intermarché i 147 sklepów Bricomarché.
Dodatkowe atuty Intermarché:
Dodatkowe atuty Bricomarché:
Oprócz działalności biznesowej, Grupa Muszkieterów, jako część lokalnej społeczności, aktywnie włącza się w jej życie.
Najważniejsze akcje społeczne realizowane przez Grupę i Fundację Muszkieterów: