GRUPA MUSZKIETERÓW OTWORZYŁA CZTERY SKLEPY W JEDNYM TYGODNIU

GRUPA MUSZKIETERÓW OTWORZYŁA CZTERY SKLEPY W JEDNYM TYGODNIU

18 października nastąpiło oficjalne otwarcie trzech supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarché – w Mielcu, Kole i Obornikach, a 19 października swoją działalność rozpoczął supermarket spożywczy Intermarché w Kętach. Tak znaczące inwestycje świadczą o sile Grupy Muszkieterów, w ramach której supermarkety działają. Dodatkowo jest to oznaka rosnącego zainteresowania franczyzą. Obecnie w Polsce działa 231 sklepów Intermarché i 147 supermarketów Bricomarché. Sklepy działające pod tymi szyldami prowadzone są przez polskich przedsiębiorców i zapewniają m.in. dodatkowe dochody do budżetu miasta z podatków, współpracę z lokalnymi dostawcami i akcje społeczne dla lokalnych mieszkańców.

– Bardzo się cieszymy, że w 4 nowych miastach powstały pierwsze supermarkety Intermarché i Bricomarché. Jesteśmy przekonani, że mieszkańcy tych regionów odczują pozytywne efekty obecności sklepów w mieście – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje Dla klientów, Intermarché i Bricomarché to przede wszystkim bliska lokalizacja oraz wysokiej jakości produkty w dobrej cenie.

Bricomarché, dzięki konsekwentnie realizowanej strategii, rozwija się zarówno organicznie, jak i poprzez przejęcia. Sieć co roku odnotowuje wzrost liczby klientów i udziałów w rynku. Celem sieci jest wejście do pierwszej trójki sklepów typu „dom i ogród”.

Z kolei Intermarché jest obecnie w czołówce sieci spożywczych jeśli chodzi o wysokość obrotów na m2. Obecnie w Polsce działa 231 supermarketów Intermarché i 147 sklepów Bricomarché.

Dodatkowe atuty Intermarché:

  • szeroka gama produktów świeżych w których specjalizuje się sieć,
  • rozbiór mięsa,
  • tradycyjne wędliny wyrabiane na miejscu,
  • własna piekarnia,
  • produkty marek własnych,
  • szeroka oferta win, dobieranych przez enologa sieci,
  • produkty od lokalnych dostawców, m.in. wyroby piekarniczo-cukiernicze i garmażeryjne, nabiał, warzywa, owoce.

 Dodatkowe atuty Bricomarché:

  • szeroki wybór artykułów w 4 działach: budowlanym, majsterkowania, ogrodu oraz dekoracji,
  • różnorodne dodatkowe usługi oferowane klientom,
  • fachowe doradztwo,
  • bliska lokalizacja,
  • markety Bricomarché oferują polskie produkty, dzięki współpracy z lokalnymi dostawcami

Oprócz działalności biznesowej, Grupa Muszkieterów, jako część lokalnej społeczności, aktywnie włącza się w jej życie.

Najważniejsze akcje społeczne realizowane przez Grupę i Fundację Muszkieterów:

  • Zbieramy Krew dla Polski
  • Prozdrowotna kampania Muszkieterowie dla Polek promująca badania mammograficzne
  • Współpraca z Bankami Żywności
  • Place Zabaw – Muszkieterowie
  • Wakacje z Muszkieterami
Dodano: 20 października 2017
Podziel się na: