25 i 26 września br. w hotelu Arche w Warszawie odbyła się kolejna edycja Retail Challenge Poland 2024. Program Forum, przygotowany na podstawie informacji zebranych od praktyków z sektora retail, FMCG i dóbr trwałych, był szyty na miarę aktualnych potrzeb i wyzwań, jakie stawia przed nami rynek.
Nie mogło zatem zabraknąć podczas wydarzenia głosu naszych ekspertów z branż DIY i FMCG.
Pierwszego dnia w dyskusji panelowej „Rozwój private brands: budowanie brandów sieci retailowych” wziął udział Bogdan Gałuszka, Dyrektor Działu Marek Własnych Intermarché. Motywem przewodnim była rola i znaczenie Marki Własnej w aktualnej sytuacji rynkowej oraz możliwości wykorzystania AI w procesie kreowania oraz zarządzania tymi produktami. Opinię o tym, że marki własne stanowią coraz ważniejszy segment produktów w ofercie supermarketów spożywczych podzielali współrozmówcy Bogdana: Witold Kulpiński, Dyrektor Produktu Performance w Auchan i Łukasz Janota, Promotion & Procurement Excellence, OPS & Administration Senior Director w ALDI. Moderatorem dyskusji był Robert Pernak, Director w SIMON-KUCHER.
Drugiego dnia Forum, Magdalena Wiśniewska, Dyrektorka Pionu Wdrażania Innowacji w Bricomarché uczestniczyła w panelu pt. „Które produkty digitalowe rozwijać zgodnie z trendami i oczekiwaniami grupy docelowej oraz potrzebą organizacji”
Wraz z moderatorem Bartoszem Ratajewskim, Dyrektorem e-commerce w RTV EURO AGD oraz Karolem Jaroszewskim, Dyrektorem ds. innowacji i rozwoju w zakresie danych w Europie w VISA i Piotrem Hołownia, IT & Digital Director w RECKITT rozmawiała m.in. o znaczeniu podejścia klientocentrycznego w kontekście nowych inicjatyw, przewadze rozwoju rozwiązań digitalowych poprzez podejście produktowe umożliwiające lepsze rozliczenie budżetów, KPI oraz budujące większe zaangażowanie zespołu, a także konieczności ograniczania zakresu wdrożeń i procesie ciągłego usprawniania.
Cieszymy się, że po raz kolejny przedstawiciele Grupy Muszkieterów mieli okazję podzielić się wiedzą ekspercką i skonfrontować swoje opinie z innymi specjalistami w branży.