Gazetki promocyjne sklepów spożywczych Intermarché zostały wyróżnione w kolejnej edycji Programu AdRetail Inspiro. Zdaniem organizatorów rankingu są to najlepiej wykonane gazetki pod względem graficznym w kategorii Supermarkety. Przyznane wyróżnienie jest już drugą z rzędu nagrodą dla sieci handlowej należącej do Grupy Muszkieterów.
Co wyróżnia gazetki Intermarché?
Sieć Intermarché przygotowuje gazetki promocyjne dla swoich klientów z najwyższą starannością, obejmującą również dbałość o detale graficzne. Wysiłek ten doceniła Kapituła Programu AdRetail Inspiro. Dzięki jej głosom gazetki Intermarché zwyciężyły w kategorii Supermarkety w 2017 roku. Materiały promocyjne tej sieci wyróżniają się czytelnym układem oraz estetyczną prezentacją graficzną. Ceny produktów i informacje o promocjach są dobrze wyeksponowane, dzięki czemu klienci z łatwością znajdują w gazetkach artykuły, których potrzebują oraz takie, na które warto zwrócić uwagę.
– Gazetka musi być jednocześnie atrakcyjna wizualnie i łatwa w odbiorze, musi odpowiadać na oczekiwania klientów, a jednocześnie realizować strategie nasze i naszych partnerów – mówi Armen Papazjan, Dyrektor Generalny Intermarché, i dodaje – Udoskonalanie gazetek Intermarché jest dla nas stałym procesem. Największą zachętą do tego są oczywiście klienci i ich potrzeby, ale jest nam niezmiernie miło, że nasze wysiłki są też doceniane przez specjalistów branży. Dziękujemy za przyznane wyróżnienie.
Jak powstają gazetki Intermarché?
Praca nad gazetkami promocyjnymi w sieci Intermarché jest planowana z wielotygodniowym wyprzedzeniem po to, aby były one dostosowane do kalendarza sezonowych i cyklicznych wydarzeń, ponieważ każda z nich ma dedykowaną misję komunikacyjną. Sieć zwraca również szczególną uwagę, by gazetki uwzględniały aktualne potrzeby i oczekiwania klientów. Co więcej, gazetki mają za zadanie realizować strategię całej sieci, jak i promować wybrane grupy produktów, np. owoce i warzywa czy mięso i wędliny, zwłaszcza te wytwarzane na miejscu, w wędzarniach w sklepach.
Przejrzystość graficzna gazetek Intermarché jest efektem starannie przemyślanych działań. Niejednokrotnie w procesie kreowania grafiki jest konieczne połączenie sprzecznych dążeń, np. dobrej ekspozycji wybranego produktu z jednoczesnym umieszczeniem możliwie maksymalnej ilości asortymentu sprzedażowego na danej stronie.
O programie AdRetail Inspiro
Program AdRetail Inspiro organizuje Grupa AdRetail, zrzeszającą takie serwisy, jak: Promocyjni.pl, Okazjum.pl, Promoceny.pl, które na swoich stronach prezentują gazetki promocyjne i katalogi sklepowe sieci handlowych, a tym samym pomagają konsumentom porównywać ceny i rozsądnie planować zakupy.
W ramach programu specjaliści z AdRetail postawili sobie za cel wybranie najciekawszych gazetek promocyjnych na rynku tworzonych przez sieci handlowe. Gazetki były oceniane, w ramach swoich segmentów, pod względem atrakcyjności rynkowej i wizualnej, oryginalności, innowacyjności, walorów estetycznych i funkcjonalności.
Co ważne, gazetki Intermarché zostały wyróżnione również w ubiegłym roku w tej samej kategorii. Kapituła Programu doceniła przede wszystkim ekspozycję cen, promocji i produktów w gazetkach, ale także estetykę grafiki.