ZMIEŃ SWOJE ŻYCIE – POZNAJ FRANCZYZĘ INTERMARCHÉ

FORMULARZ DO WYPEŁNIENIA

    Za zmianą swojego życia stoi szansa na prowadzenie naprawdę dużego biznesu

    Intermarché to sieć supermarketów spożywczych należących do Grupy Muszkieterów. Kandydaci na właścicieli sklepów powinni mieć ogólne kompetencje biznesowe, cechować się przedsiębiorczością, a także być gotowi do prowadzenia własnego, rodzinnego przedsiębiorstwa, ale o dużej skali.

    Szukamy osób, które są otwarte na ewentualną przeprowadzkę, ponieważ centrala przekazuje kandydatom do wyboru kilka lokalizacji na terenie całego kraju. Co ważne, osoby biorące udział w rekrutacji na właścicieli sklepów muszą mieć ukończone 25 lat – dodaje Bartłomiej Tarłowski, Kierownik ds. Rekrutacji i Szkoleń Franczyzobiorców w Grupie Muszkieterów.

    Po zakończeniu wstępnych procedur rekrutacyjnych przedsiębiorcy przechodzą teoretyczno-praktyczne szkolenie, która trwa kilka miesięcy. Po jego ukończeniu wybierają jedną spośród zaproponowanych lokalizacji i w tym też momencie muszą być gotowi do wniesienia wkładu własnego, który wynosi min. 400 tys. zł. Jest to kapitał początkowy dla zakładanej spółki sklepowej pozwalający zarówno na uzyskanie dobrych warunków finansowania przyszłego biznesu – wyposażenie i towar, jak i na zbudowanie solidnych kapitałów własnych. Nie jest to zatem opłata licencyjna, ani żadna inna forma opłaty na rzecz grupy.  – podkreśla Bartłomiej TarłowskiWspomniane środki umożliwiają zarządzanie przedsiębiorstwem, którego roczne obroty mogą wynieść nawet kilkadziesiąt milionów złotych – dodaje.

    Centrala zapewnia kompleksową pomoc w uruchomieniu biznesu: nie tylko przy wyborze lokalizacji, ale również w całym procesie przejęcia lub uruchomienia punktu sprzedaży. – Dodatkowo sieć proponuje całe zaplecze logistyczne, wsparcie marketingowe oraz niezbędne narzędzia, aby prowadzić biznes dostosowany do zmieniających się realiówmówi Izabela Borowicz, Specjalista ds. Rekrutacji i Szkoleń Franczyzobiorców w Grupie Muszkieterów.

    Przyspieszenie cyfryzacji

    W ciągu ostatnich 12 miesięcy sieć intensywnie rozwijała usługę click&collect – Intermarché Drive. Rozwiązanie umożliwia klientom zamawianie produktów przez stronę internetową oraz ich odbiór w specjalnie wyznaczonej do tego strefie, znajdującej się przed lub wewnątrz supermarketu. Ofertę zakupów online dostępna jest w ponad 50 placówkach. W kolejnych latach sieć planuje rozwój tej usługi, aby była ona dostępna w każdym punkcie sprzedaży.

    Nowy koncept sklepu

    Innym przykładem działań podjętych przez Intermarché w 2020 roku było wprowadzenie nowego konceptu supermarketu. W pilotażowej placówce w Pabianicach zmieniono układ sklepu, poszerzono wybrane gamy produktowe, zastosowano dłuższe taśmy kasowe oraz odświeżono szatę graficzną wnętrza i elewacji. Koncept spotkał się z pozytywnym odbiorem klientów, dlatego obecnie trwa proces remodelingu kolejnych sklepów.

    Dzięki otwarciom kolejnych przymarketowych stacji paliw, Intermarché wzmocniło pozycję lidera w tym segmencie. Nowe obiekty pojawiały się w Śremie i Skierniewicach. W obu część gastronomiczna została zaprezentowana w nowej odsłonie – „Café Marché” ze świeżo parzoną kawą oraz posiłkami z rozszerzonej oferty. Dodatkowo kierowcy korzystający z usług stacji w Skierniewicach mogą zatankować paliwo, ale również naładować swój pojazd elektryczny. 

    Wyniki handlowe

    Sieć Intermarché, wraz z przymarketowymi stacjami paliw w 2020 roku wypracowała obroty na poziomie ponad 4,91 miliarda złotych. Co szczególnie istotne w ubiegłym roku sieć zakończyła proces restrukturyzacji.

    SIEĆ INTERMARCHÉ

    LICZBA SKLEPÓW: 198
    ŚREDNIA POWIERZCHNIA SPRZEDAŻY SKLEPU: 1 200 m2
    ASORTYMENT: do 25 000 SKU
    MARKA WŁASNA: 1 700 SKU
    MAGAZYN CENTRALNY: Swadzim oraz Mysłowice
    ROK POWSTANIA SIECI: 1997
    ZASIĘG TERYTORIALNY: sieć ogólnopolska

    WYMAGANIA WOBEC KANDYDATA NA FRANCZYZOBIORCĘ:

    SIEĆ OFERUJE SWOIM PARTNEROM:

    O CZYM DECYDUJE FRANCZYZOBIORCA?

    Intermarché jako jedna z nielicznych sieci umożliwia franczyzobiorcom rozwój w strukturze firmy oraz  współdecydowanie o strategicznych kwestiach. Zarząd sieci złożony jest z właścicieli sklepów. Franczyzobiorcy sprawują nadzór nad wszystkimi strukturami centralnymi.