CODZIENNE OSZCZĘDZANIE Z INTERMARCHÉ

CODZIENNE OSZCZĘDZANIE Z INTERMARCHÉ

Intermarché nieustannie wspiera klientów w codziennych poszukiwaniach produktów w najniższych cenach i odpowiedniego zastosowania ich w codziennym życiu. W odpowiedzi na rosnącą inflację, która bezpośrednio uderza w portfele Polaków, sieć wprowadza kolejne działania handlowe, które potwierdzają, że zakupy realizowane w jej sklepach prowadzą do oszczędności.

W ramach kampanii „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché”, która rozpoczyna się 16 marca 2023 r. marka przekonuje, że samo oszczędzanie nie oznacza rezygnacji z przyjemności, a oszczędnie nie musi oznaczać biednie. Sieć udowadnia, że oszczędzanie może stać się stylem życia i jest okazją do zrobienia czegoś w inny sposób. Akcja w naturalny sposób łączy ofertę 1500 produktów w dyskontowych cenach z inspiracjami oraz optymizmem marki.

– Nasi klienci są bezkompromisowi. Szukają najlepszych produktów w najniższych cenach. Dlatego wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom, a dodatkowo wspieramy ich w codziennych pomysłach na oszczędzanie. Podpowiadamy, jak rozsądnie gospodarować budżetem oraz docenimy za lojalność wyboru naszej sieci supermarketówmówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Intermarché w Polsce.

Równolegle Intermarché uruchamia zupełnie nowy program lojalnościowy dla stałych klientów. Począwszy od 23 marca aż do 21 kwietnia, posiadacze karty Moje Intermarché będą mogli skorzystać z akcji promocyjnej INTERKASA. Poprzez tę inicjatywę sieć chce nagrodzić klientów za wybór Intermarché podczas codziennych zakupów. Dzięki skanowaniu karty i napełnianiu specjalnego paska postępu klienci będą mogli odbierać E-BONY na zakupy po przekroczeniu wyznaczonych progów. Pierwszy bonus zyskują po wydaniu na zakupy łącznie 500 zł, drugi zaś – po przekroczeniu kwoty 950 PLN. Obserwacja paska postępu możliwa będzie w aplikacji mobilnej lub na stronie internetowej https://moje.intermarche.pl.

Akcja „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché” będzie promowana poprzez dedykowane spoty oraz kampanie display na wiodących platformach VOD, zasięgowych portalach online oraz w materiałach BTL w sklepach. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Mediacom, a za koncept kreatywny 2012 Agency. Intermarché współpracowało także z domem produkcyjnym Ilmatic, studio postprodukcyjnym VEIN Postproduction. Natomiast za dźwięki i kompozycję muzyki i jingla odpowiadał Marek Domański, Beat Shop.

 

Dodano: 16 marca 2023
Podziel się na: