gallery_top
12 września 2019 r.

Sieć sklepów Bricomarché stworzyła aplikację mobilną na potrzeby komunikacji wewnętrznej. „Moje Brico”, działające od początku kwietnia tego roku, jest adresowane zarówno do właścicieli, jak i pracowników sklepów sieci DIY zarządzanej przez Grupę Muszkieterów. Aplikacja jest elementem strategii komunikacyjnej opartej na rozwoju nowoczesnych narzędzi i inwestowaniu spółki w nowe technologie.

 „Moje Brico” daje sklepom wiele możliwości – przede wszystkim usprawnia przekazywanie informacji z centrali, poprzez ich filtrowanie oraz łatwe wyszukiwanie najpotrzebniejszych treści. Dodatkowo za pośrednictwem aplikacji jej użytkownicy mogą tworzyć listy zadań, a w konsekwencji skuteczniej zarządzać sklepem i oferowanym asortymentem.

Chcemy, aby ważne informacje trafiały szybko do jak najszerszego grona właścicieli i pracowników sklepów Bricomarché. W tym celu zdecydowaliśmy się na uruchomienie aplikacji „Moje Brico”, która ze względu na swój potencjał będzie przez nas konsekwentnie udoskonalana. Zależy nam na tym, aby oferować właścicielom oraz pracownikom sklepów Bricomarché wyłącznie nowoczesne rozwiązania komunikacyjne, które w rezultacie przyczynią się nie tylko do ułatwienia przepływu informacji, ale przede wszystkim usprawniają wykonywanie codziennych obowiązków – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce.

W Intranecie Bricomarché każdego dnia publikowanych jest kilkadziesiąt nowych informacji, dlatego w aplikacji „Moje Brico” wyświetlane są wyłącznie tytuły komunikatów. Dzięki temu odbiorcy mogą z łatwością przeprowadzać selekcję informacji przesyłanych z centrali. Aplikacja zawiera specjalne oznaczenia, które mają na celu usprawnienie wykonywanej pracy. Nowością są komunikaty oznaczone symbolem „ToDo”, które mają zadaniowy charakter i wskazują, że potrzebna jest reakcja ze strony odbiorcy powiadomienia. „Moje Brico” pozwala na tworzenie zadań przez właścicieli sklepów i wysyłanie ich do konkretnych pracowników. Ponadto osoby zatrudnione w supermarketach Bricomarché mogą samodzielnie tworzyć zadania, by następnie nadawać im status wykonanych, co pozwala na zarządzanie swoją pracą z poziomu telefonu komórkowego.

 

gallery_top

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

1 × 3 =