gallery_top
25 września 2019 r.

E-commerce to dla polskich konsumentów synonim wygodnych zakupów – wynika z raportu Gemius dla Izby Gospodarki Elektronicznej „E-commerce w Polsce 2019”. Polska zajmuje 13. miejsce w zestawieniu najszybciej rosnących rynków tego sektora na świecie. Sieć supermarketów Bricomarché również dostrzega dynamicznie rosnącą popularność tej formy zakupów. Od lutego br. liczba sklepów, w których produkty można zamówić przez Internet wzrosła z 5 do 68. Bricomarché zapowiada, że do końca 2019 roku rozwiązanie będzie dostępne  ponad 100 polskich miejscowościach.

 E-commerce wybiera 6 na 10 badanych Internautów

 Coraz większa liczba sklepów internetowych i nieustanne wzbogacanie ich oferty, to tylko niektóre z czynników wpływających na bardzo dynamiczny rozwój sektora e-commerce na świecie. W rzeczywistości, w której tryb życia jest bardzo intensywny, wszelkie rozwiązania wpływające na oszczędność czasu są na wagę złota. W tych okolicznościach możliwość robienia zakupów przez Internet wydaje się idealnym rozwiązaniem. Sklepy oferujące zakupy online są postrzegane jako wygodniejsze i prostsze, ale to co najbardziej motywuje do korzystania z ich usług to całodobowa dostępność – wynika z raportu Gemiusa dla Izby Gospodarki Elektronicznej „E-commerce w Polsce 2019”.[1]

 Intensywny rozwój usługi click&collect w Bricomarché

 Każdego roku 25. września obchodzony jest w Polsce Dzień Budowlańca. Z tej okazji sieć sklepów Bricomarché zapowiada intensywny rozwój oferowanej przez siebie usługi click&collect, która jest niewątpliwym ułatwieniem dla klientów indywidualnych, ale także firm budowlanych. Dzięki zmodernizowanej na początku br. stronie internetowej klienci tych supermarketów zyskali możliwość przeglądania asortymentu dostępnego w sklepach stacjonarnych, jak również opcję składania zamówień przez Internet. Do końca 2019 roku sieć planuje wprowadzenie tej usługi w ponad 100 polskich miastach. Ponadto Bricomarché zapowiada także poszerzenie obszaru dostępności innowacyjnej opcji dostawy – Bricomatów, które zadebiutowały w lutym br.

Cieszymy się, że wprowadzona do naszej sieci na początku tego roku możliwość zamawiania produktów przez Internet, spotkała się z tak dużym zainteresowaniem klientów Bricomarché. Dynamiczny wzrost znaczenia sektora e-commerce motywuje nas do dalszego rozwoju naszej autorskiej usługi click&collect, jaką są Bricomaty mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna Bricomarché w Polsce i dodaje Naszym celem jest stworzenie takiej oferty, która skutecznie odpowie na trendy aktualnie obowiązujące w naszej branży. Obecnie pracujemy nad tym, aby do końca tego roku Bricomaty były dostępne w łącznie 10 miejscowościach.

Bricomaty to unikatowe rozwiązanie, które umożliwia zamawianie produktów przez Internet i odbieranie ich w specjalnie wyznaczonych do tego boksach. Obecnie usługa jest dostępna w 5 miejscowościach: Nowym Tomyślu, Skierniewicach, Wałczu, Wągrowcu i Zduńskiej Woli. Klienci Bricomarché, decydujący się na zakupy przez Internet, mają także do wyboru dwie inne formy dostawy: do sklepu stacjonarnego lub do domu. Ponadto, sieć oferuje klientom transport zamówień np. na miejsce budowy, który jest realizowany z wykorzystaniem samochodów HDS.

[1]Raport: „E-commerce w Polsce 2019”, Gemius.pl , https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/raport-e-commerce.html, dostęp online 19.09.2019

gallery_top

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

2 × four =